Skip to main content
Hoi,

ik wil graag mijn abonnement wijzigen, maar ik krijg altijd de melding: 'Sorry, er ging iets mis. Je contract is nog niet bevestigd. ... '



Ik wil bijna alles uitzetten, dus van

200 min/sms

500 MB

4G

wil ik naar alleen

100min/sms



Ik heb dit nu al op verschillende dagen uitgeprobeerd maar ik krijg steeds hetzelfde bericht
Hoi bgabi,



Wat vervelend dat het niet lukt om je bundels te wijzigen of uit te zetten. Ik wil je vragen om eens alle opties te wijzigen, behalve je Flex 4G bundel. Ik denk dat het probleem zich daar bevindt.



Wil je dat eens testen?



Groetjes, Tiury
Het is me nu gelukt mijn bundel te wijzigen, alleen heb ik nu alleen 4G kunnen uitzetten en niet het internet. Dus ik zit volgende maand nog met 200MB internet, terwijl ik dit helemaal niet wil hebben ...
Hoi Bgabi,



Nu je 4G uit hebt kunnen zetten, kun je als het goed is ook de 2000MB bundel uitzetten. Mocht het nog niet goed gaan, geef dan even een seintje. Als je bij dit seintje direct je akkoord geeft, gaan wij de bundel via onze IT afdeling laten uitzetten. Er gaat duidelijk iets niet goed als je hem nu weer niet uit kunt zetten :(



Ik zie je bericht graag tegemoet.



Groetjes,

Angela
Hey Angela,

op dit moment kan ik niks meer wijzigen omdat ik nu al iets heb gewijzigd. dus ik yit blijkbaar nu nog vast aan 200 MB voor de volgende maand.
Hoi Bgabi,



Ai, dan kan het inderdaad niet meer! Vanaf 1 december kun je het aanpassen voor de maand januari. Laat je ons weten of het dan wel lukt? Anders gaan wij het uitzoeken voor je. Als ik iets anders kan doen, laat het dan weten!



Groetjes,

Angela

Reageer