.

Beantwoord

Abonnement wijzigen naar nieuwe naam

  • 9 December 2013
  • 5 reacties
  • 885 Bekeken

Badge
Hallo,
Ik wil graag mijn abonnement van mijn persoonlijke naam, naar bedrijfsnaam overzetten. Vorige maand heb ik hier al over gebeld en toen werd mij verteld dat een naam en rekeningnummer niet gewijzigd kan worden.
Ik moest hiervoor eerst overgaan op simyo prepaid en daarna weer terug naar een nieuw abonnement, beide met behoud van mijn nummer.
Nu is mijn vraag of dit nog steeds zo is, of dat het nu wel mogelijk is om de houder van een abonnement te wijzigen.
Dat hoop ik wel, want dit is namelijk niet echt gebruiksvriendelijk.
Ik hoor het graag.
icon

Beste antwoord door Charlene 10 December 2013, 10:47

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge +8
Hallo,
Ik wil graag mijn abonnement van mijn persoonlijke naam, naar bedrijfsnaam overzetten. Vorige maand heb ik hier al over gebeld en toen werd mij verteld dat een naam en rekeningnummer niet gewijzigd kan worden.
Ik moest hiervoor eerst overgaan op simyo prepaid en daarna weer terug naar een nieuw abonnement, beide met behoud van mijn nummer.
Nu is mijn vraag of dit nog steeds zo is, of dat het nu wel mogelijk is om de houder van een abonnement te wijzigen.
Dat hoop ik wel, want dit is namelijk niet echt gebruiksvriendelijk.
Ik hoor het graag.


Hoi rjbaat,

Nee, het is bij Simyo helaas niet mogelijk om de contractnaam aan te passen. Het spijt me als dat lastig is, het niet kunnen wijzigen van de naam. Je rekeningnummer kun je wel wijzigen. Dat is geen probleem. Ook niet als de naam van het rekeningnummer niet overeenkomt met de contractnaam.

Groetjes,
Charlene
Badge
Hi Charlene,
Betekend dit, dat je wel een rekeningnummer kan wijzigen waarbij de naam die hoort bij het rekeningnummer anders is dan de naam die op het contract staat?
Eerder begreep ik dat dit niet mogelijk is omdat de naam van het rekeningnummer ook voor moet komen in de contractnaam?
De bedrijfsnaam van het rekeningnummer is namelijk anders dan mijn naam op het contract.
grt R
Reputatie 5
Badge +11
Hi Charlene,
Betekend dit, dat je wel een rekeningnummer kan wijzigen waarbij de naam die hoort bij het rekeningnummer anders is dan de naam die op het contract staat?
Eerder begreep ik dat dit niet mogelijk is omdat de naam van het rekeningnummer ook voor moet komen in de contractnaam?
De bedrijfsnaam van het rekeningnummer is namelijk anders dan mijn naam op het contract.
grt R


Hi rjbaat,

Dit betekent inderdaad dat het niet uitmaakt op welke naam de rekening staat als je achteraf het rekeningnummer aanpast.
Bij het aangaan van een nieuwe bestelling moet dit wél hetzelfde zijn om fraude te voorkomen.

😃
Badge
OKe, dan doe ik dat maar. Het andere is teveel gedoe. Ik hoop dat jullie daar nog een keer een goede oplossing voor bedenken, want dit is niet te doen. Dan moet ik eerst van abonnement naar prepaid, en daarna van prepaid naar abonnement.

Willen jullie voor nu mijn prepaid aanvraag laten vervallen?

Ik zal dan gewoon mijn huidige abonnenment wijzigen.

groet,
Ruben
Reputatie 5
Badge +11
Hoi rjbaat,

Je hoeft juist niet van een abonnement naar een prepaid en weer terug als je je rekeningnummer wil aanpassen.
Dat is enkel als je ook de naam van de contractant aan wil passen, want een lopend contract kan niet worden overgedragen bij Simyo.

Je hebt me een privébericht gestuurd over het laten vervallen van een prepaid bestelling. Als je de simkaart die je opgestuurd gaat krijgen, meteen retour afzender stuurt, zal dit worden verwerkt en krijg je het geld dat je betaald hebt teruggestort.

Reageer