Skip to main content
Hallo,

Ik heb vandaag mijn abonnement gewijzijgd van geen internet naar 1500 mb internet.

Ik ga er vanuit dat de ingangsdatum 1 juli is, zoals overal vermeld. (voor 25e veranderen, volgende maand start van nieuwe abonnement.)

Nu staat er echter in één keer bij Mijn Simyo gegevensverbruik dat ik nog 450 mb van de 1500mb over heb deze maand. Dit terwijl ik voorheen helemaal geen mobiel internet had en deze maand ook niet heb.



Hoe kan dit? Want ik heb:

- Geen mobiel abbonnement voor de maand juni

- op telefoon en op de site mobiel internet uit staan

- Voor het doorvoeren van de verandering stond er geen verbruik van mobiel internet weergegeven.



Hoe kan ik in een paar luttele seconden 1050mb hebben verbruikt van een abonnement dat nog geeneens is in gegaan?



Graag hierop uw antwoord.



Met vriendelijke groet,

Ilse hulshof
Hallo,

Ik heb vandaag mijn abonnement gewijzijgd van geen internet naar 1500 mb internet.

Ik ga er vanuit dat de ingangsdatum 1 juli is, zoals overal vermeld. (voor 25e veranderen, volgende maand start van nieuwe abonnement.)

Nu staat er echter in één keer bij Mijn Simyo gegevensverbruik dat ik nog 450 mb van de 1500mb over heb deze maand. Dit terwijl ik voorheen helemaal geen mobiel internet had en deze maand ook niet heb.



Hoe kan dit? Want ik heb:

- Geen mobiel abbonnement voor de maand juni

- op telefoon en op de site mobiel internet uit staan

- Voor het doorvoeren van de verandering stond er geen verbruik van mobiel internet weergegeven.



Hoe kan ik in een paar luttele seconden 1050mb hebben verbruikt van een abonnement dat nog geeneens is in gegaan?



Graag hierop uw antwoord.



Met vriendelijke groet,

Ilse hulshof




Hoi Illi72,



Wanneer je een internetbundel aanschaft en je hebt er nog geen lopen, dan gaat deze meteen aan. Dit is namelijk geen wijziging, maar een aanschaf. Stel dat jij vanaf vandaag je smartphone hebt, dan kunnen we je niet verplicht zonder bundel laten internetten tot de eerste. Vandaar dat dit zo werkt.

Wanneer je bundel niet op de eerste maar gedurende de maand in gaat, dan krijg je die naar rato. dat wil zeggen, begin je halverwege de maand met je bundel, dan krijg je een halve bundel, en betaal je hem ook maar voor de helft.

Je hebt dus inderdaad nog niks verbruikt, maar niet een hele bundel gekregen.



Is het met deze antwoorden duidelijk wat er is gebeurd?



Groetjes,

Charlene
Hallo,

Het is de bedoeling niet dat deze bundel direct in gaat!Overal staat vermeld dat je voor de 25e moet veranderen om het de volgende maand in te laten gaan!Vorige maand was ik te laat met veranderen, toen stond aangegeven dat het pas de daarop volgende maand (juli) in zou gaan. Ik heb het toen niet doorgevoerd.Ik verwacht van u, dat u deze dagen van juni niet in rekening brengt! (Ik zal natuurlijk de 450 mb niet gebruiken)

Met vriendelijke groet,

Ilse Hulshof
Hallo,

Het is de bedoeling niet dat deze bundel direct in gaat!Overal staat vermeld dat je voor de 25e moet veranderen om het de volgende maand in te laten gaan!Vorige maand was ik te laat met veranderen, toen stond aangegeven dat het pas de daarop volgende maand (juli) in zou gaan. Ik heb het toen niet doorgevoerd.Ik verwacht van u, dat u deze dagen van juni niet in rekening brengt! (Ik zal natuurlijk de 450 mb niet gebruiken)

Met vriendelijke groet,

Ilse Hulshof




Beste Illi,



Dit is inderdaad zo bij een wijziging. Echter, op het moment dat jij je Internetbundel hebt aangeschaft, stond er voor het bevestigen vermeld dat de Internetbundel per direct in zou gaan. Dat heb jij toen bevestigd.

Wanneer je iets doorvoert op Mijn Simyo, moet je dat altijd bevestigen. Ik raad je aan om goed te bekijken wat je accepteert. Omdat je zoveel zelf kunt doorvoeren, heb je als Simyo klant namelijk best veel eigen verantwoordelijkheid.



Alle informatie over het wijzigen en toevoegen van bundels kun je hier vinden. Ook kun je deze informatie op onze veelgestelde vragen pagina vinden.



Je hebt je internetbundel op 22/6/13 geactiveerd. Het aantal mb's wordt ook naar rato gegeven. Ook worden niet de volledige internetbundel kosten voor deze dagen in rekening gebracht.



Groetjes,

Charlene

Reageer