.

Beantwoord

abonnement wijzigen

  • 25 January 2013
  • 5 reacties
  • 225 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 13 reacties
Hallo

Ik heb een abonnement (maandelijks opzegbaar en wijzigbaar)

Als ik dit abonnement wil wijziging ,moet dat dan voor het begin van de nieuwe maand gebeuren ?
Of kan dat wijzigen ook geduurende de lopende maand zo dat het die lopende maand nog ingaat?

Gr Wim
icon

Beste antwoord door chamou 25 January 2013, 15:19

Bekijk originele reactie

5 reacties

ik heb ook mijn abonnement gewijzigd van maand naar jaarabbo. Maar ik heb nu alleen 100 sms/min en geen internetbundel. kan ik dit nog aanpassen.
Badge
Chamou waarom schrijf je dit in dit topic Jouw vraag is iets heel iets anders.
Beter iseen ander topic starten.
Anders wordt het verwarrend
gr wim
sorry Wimh, maar ik kreeg het niet voor elkaar om een nieuw topic te openen. Ik ga het nogmaals proberen.
beste Wimh,
ik kan je vraag wel beantwoorden. Je kunt het altijd wijzigen wanneer je maar wilt. Als je het voor de 25e aanpast gaat het per 1e van de maand in.

gr. Chamou
Reputatie 5
Badge +10
Hoi wimh,

Het antwoord van chamou klopt. Als je je bundel wilt wijzigen, moet je dit voor de 25ste van de maand doorgeven. De wijziging gaat vervolgens per de 1ste van de eerstvolgende maand in.

ik heb ook mijn abonnement gewijzigd van maand naar jaarabbo. Maar ik heb nu alleen 100 sms/min en geen internetbundel. kan ik dit nog aanpassen.

Hoi chamou,

Volgens onze gegevens heb je zowel een bel/sms bundel (100 bel/sms minuten) als een internetbundel (200mb). Dit zou je ook op je persoonlijke pagina (tabblad overzicht) moeten kunnen zien.

Kun je rechts bovenin niet kiezen voor nieuw topic?

Groetjes,

Alex

Reageer