Skip to main content
Beste,



Ik ben overgestapt naar een andere provider en vandaag is het nummerbehoud uitgevoerd. Maar ik vraag me af of mijn abonnement bij Simyo wel opgezegd is aangezien er nog steeds staat dat ik nog zoveel minuten heb deze maand. Waar kan ik zien of mijn Simyo abonnement opgezegd is ja of nee?



Alvast bedankt!



Céline
Als je kunt bellen met je nieuwe simkaart en je oude nummer hierop staat (en je oude simkaart niet meer functineert zoals bellen,sms etc.) dan is de overstap in principe goed gegaan.
Beste,



Ik ben overgestapt naar een andere provider en vandaag is het nummerbehoud uitgevoerd. Maar ik vraag me af of mijn abonnement bij Simyo wel opgezegd is aangezien er nog steeds staat dat ik nog zoveel minuten heb deze maand. Waar kan ik zien of mijn Simyo abonnement opgezegd is ja of nee?



Alvast bedankt!



Céline




Hoi Céline9,



Welkom op het forum!

Jammer dat je bent overgestapt naar een ander provider. Ik zie in het systeem dat je op 2 augustus bent overgestapt.

Je abonnement bij Simyo is opgezegd. Succes bij je nieuwe provider.



@ Nielsiejjj92 bedankt voor het meedenken.
Fijn, bedankt! betekent het omdat ik op 2 augustus ben overgestapt dat ik voor de maand augustus nog moet betalen?
Fijn, bedankt! betekent het omdat ik op 2 augustus ben overgestapt dat ik voor de maand augustus nog moet betalen?



Hoi Céline9,



Nee, natuurlijk niet :)

Op je laatste factuur zullen de eventuele buiten bundel kosten van de maand juli staan. En de abonnementskosten voor 1 dag in augustus (de eerste). De tweede was je namelijk al weg.



Heb ik je vraag hiermee beantwoord?



Groetjes,

Charlene
Ja bedankt!



Groeten,



Céline





Fijn, bedankt! betekent het omdat ik op 2 augustus ben overgestapt dat ik voor de maand augustus nog moet betalen?



Hoi Céline9,



Nee, natuurlijk niet :)

Op je laatste factuur zullen de eventuele buiten bundel kosten van de maand juli staan. En de abonnementskosten voor 1 dag in augustus (de eerste). De tweede was je namelijk al weg.



Heb ik je vraag hiermee beantwoord?



Groetjes,

Charlene


Ja bedankt!



Groeten,



Céline




Hoi Céline,



Graag gedaan en een fijne dag.

Reageer