.

Beantwoord

Abonnement voor kind (met nummerbehoud)

  • 20 March 2013
  • 3 reacties
  • 473 Bekeken

Ik heb een vraag met betrekking tot het afsluiten van een abonnement voor mijn zoon van 16. Hij heeft nu een prepaidkaart van Vodafone en zou graag (net als mij) een abonnement van Simyo willen. Nu is hij zelf nog geen 18 en zou ik het abonnement op mijn naam moeten afsluiten, waardoor ik dus 2 abonnementen bij jullie ga krijgen. Is dat géén probleem? En daarnaast wil hij graag zijn huidige telefoonnummer behouden. Dit nummer staat echter wel geregistreerd op zijn naam en niet op mijn naam. Hopelijk kunnen jullie mij een advies geven.

met vriendelijke groet,

Mar
icon

Beste antwoord door Wayne 22 March 2013, 11:06

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Mar1604,

Indien je bij ons een tweede abonnement op jouw naam aanvraagt zal dit geen problemen met zich meebrengen. Ook is het mogelijk om nummerbehoud aan te vragen voor een nummer wat niet op jouw naam staat.

Zou je het even kunnen laten weten als je het nieuwe abonnement besteld hebt?
Wayne, 

Bedankt voor je antwoord, maar ik heb besloten om niet verder te gaan met het bestellen van dit abonnement, aangezien ik merk tijdens het bestellen dat ik óók degene ben van wiens bankrekening dit wordt afgeschreven. Hij verdiend zelf zijn geld en ik heb geen zin in het maandelijks moeten betalen van zijn abonnementskosten om dit dan vervolgens van hem weer terug te krijgen.
Zijn prepaid abonnement afsluiten was vele malen eenvoudiger en ik laat hem dan ook wel gewoon zijn eigen prepaid kaarten kopen van Vodafone. Jammer dat het niet eenvoudiger kan. Mijn man en ik hebben beiden een abonnement bij jullie en wij zijn erg tevreden over de geboden diensten, maar voor mijn kinderen wacht ik dan wel tot ze 18 zijn.

Groet,

Mar
Reputatie 2
Badge +1
Hey Mar1604,

Bedankt voor jouw heldere uitleg. Goed om te horen dat jullie tevreden zijn over onze diensten!

Reageer