.

Beantwoord

Abonnement voor dochter < 18 jaar

  • 25 July 2012
  • 3 reacties
  • 916 Bekeken

Badge
Mijn dochter van 15 jaar gebruikt nu een Simyo prepaid sim. Ik wil dit graag omzetten naar een abnonnement, maar omdat ze nog geen 18 jaar is, kan ik dat alleen op mijn eigen naam doen. 

Is dat mogelijk met nummerbehoud? En, kan het nummer weer terug naar mijn dochter als ze 18 jaar wordt?

Bedankt voor de reactie.
icon

Beste antwoord door Natascha 26 July 2012, 09:05

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +6
Beste KoBra,

Welkom op het forum!
Het is mogelijk om nummerbehoud uit te laten voeren. Er zal alleen worden gekeken naar het telefoonnummer en simkaartnummer.
Wanneer het contract éénmaal op je naam staat is het niet mogelijk om de naam van het contract te veranderen.
Badge
Beste KoBra,

Welkom op het forum!
Het is mogelijk om nummerbehoud uit te laten voeren. Er zal alleen worden gekeken naar het telefoonnummer en simkaartnummer.
Wanneer het contract éénmaal op je naam staat is het niet mogelijk om de naam van het contract te veranderen.


beste Natascha,

OK bedankt, als ik het dus goed begrijp, kan ik nu een abonnement bestellen op mijn eigen naam, met nummerbehoud van het nummer van mijn dochter.
Als ze 18 jaar is, kan ik toch mijn abonnement opzeggen en een abonnement op naam van mijn dochter afsluiten en het nummer weer meenemen?

bij voorbaat dank!
Badge +6
Beste Kobra,

Wanneer je dochter straks 18 jaar is kan je het abonnement opzeggen en een ander abonnement aanvragen.
Het is echter niet mogelijk om dan het telefoonnummer mee te nemen dit omdat het technisch niet mogelijk is binnen hetzelfde bedrijf van abonnement naar abonnement over te stappen met nummerbehoud.

Reageer