Skip to main content
Hallo



ik heb een vraag. Mijn huidige nokia, doet niet meer wat ik er eigenlijk mee wil doen, hij start regelmatig op en doet meer vreemde dingen!!!

Dus ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon. In de telefoonshop staan geen telefoons naar mijn keuze, dus ben ik gedwongen om naar andere sites te zoeken.

Ondertussen heb ik dat gedaan en heb ik de Huawei ascend p6 (of P7) gezien. Op de belsimpel site kan ik ook deze telefoon bestellen met een simyo abonnement, omdat ik niet bij simyo weg wil. Echter om deze telefoon te willen hebben met een simyo abonnement, ben ik gedwongen om mijn huidige abonnement eerst op te zeggen en dan mijn nieuwe telefoon daar te bestellen met een nieuw abonnement van simyo en dan niet eens rekening te houden met een 3-maanden geen abonnement regeling te hebben, omdat ik dan anders niet aangezien wordt als nieuwe klant.



Vraag is: Kan dit niet anders??? ik kan of dit hierboven doen of het toestel los te kopen 😕
Hallo Cartman75.



Ik zou er wel rekening mee houden dat een abbo met gsm duurder is dan een los toestel

Omdat je dan via je abbo je gsm terugbetaalt en vaak nog meer.

Een simlockvrij toestel kopen en alleen een (al door jou gebruikt) sim only abbo is goedkoper.



Maar de keuze is natuurlijk aan jou.



Groet,

Friesian
Hallo



ik heb een vraag. Mijn huidige nokia, doet niet meer wat ik er eigenlijk mee wil doen, hij start regelmatig op en doet meer vreemde dingen!!!

Dus ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon. In de telefoonshop staan geen telefoons naar mijn keuze, dus ben ik gedwongen om naar andere sites te zoeken.

Ondertussen heb ik dat gedaan en heb ik de Huawei ascend p6 (of P7) gezien. Op de belsimpel site kan ik ook deze telefoon bestellen met een simyo abonnement, omdat ik niet bij simyo weg wil. Echter om deze telefoon te willen hebben met een simyo abonnement, ben ik gedwongen om mijn huidige abonnement eerst op te zeggen en dan mijn nieuwe telefoon daar te bestellen met een nieuw abonnement van simyo en dan niet eens rekening te houden met een 3-maanden geen abonnement regeling te hebben, omdat ik dan anders niet aangezien wordt als nieuwe klant.



Vraag is: Kan dit niet anders??? ik kan of dit hierboven doen of het toestel los te kopen 😕




Hoi Cartman75, welkom op het forum van Simyo! :)



Het zóú mogelijk moeten zijn om via Belsimpel een nieuw contract bij ons af te sluiten met Nummerbehoud. Echter hoor ik van mijn collega dat dit helaas momenteel niet mogelijk is via de website van Belsimpel.



Ik raad je aan om hierover even contact op te nemen met Belsimpel, hopelijk kunnen zij je hier verder mee helpen.



Daarnaast raad ik je aan niet je aansluiting zelf bij ons op te zeggen, dit gebeurt automatisch wanneer we je 06-nummer van de ene aansluiting naar de andere aansluiting overzetten namelijk :)



Los de telefoon kopen is natuurlijk het alternatief en vaak, zoals Friesian al aangaf, ook goedkoper uiteindelijk.



Heb ik hiermee je vraag beantwoord? :)



@Friesian, dankjewel voor het meedenken!

Reageer