Skip to main content
Als ik mijn jaarabonnement komende maand verleng en 200 belminuten neem ipv 100, kan ik dan nog terug naar 100 tegen het voordeeltarief.? En omgekeerd, als ik op 100 min. blijf, kan ik dan nog tegen het voordeeltarief naar 200?
Je kan je bundel altijd 1x per maand kosteloos wijzigen zowel naar boven als beneden. Ook met een jaarabonnement. Het tarief dat dan voor de 100 belminuten staat wordt in rekening gebracht. Dus ja dan kan je naar 100 belminuten voor dat bedrag en weer terug.
Dus je aantal belminuten bij aanvang van je verlenging is niet maatgevend voor de rest van het jaar, je kunt er onder gaan. Dat was nl. Anders toen ik het eerste abo afsloot.
Ja je mag 1x per maand je bundels naar beneden of naar boven wijzigen.
Als ik mijn jaarabonnement komende maand verleng en 200 belminuten neem ipv 100, kan ik dan nog terug naar 100 tegen het voordeeltarief.? En omgekeerd, als ik op 100 min. blijf, kan ik dan nog tegen het voordeeltarief naar 200?Dus je aantal belminuten bij aanvang van je verlenging is niet maatgevend voor de rest van het jaar, je kunt er onder gaan. Dat was nl. Anders toen ik het eerste abo afsloot.



Hoi Josej,



Precies. Je kan altijd naar boven en naar beneden tijdens de duur van je contract. Het kan inderdaad zo zijn dat jij toen je je eerste jaarcontract afsloot, niet lager mocht dan je startbundel. Dat is niet meer zo. Goed hè? ;)

Mocht je nou eerder willen opzeggen dan de einddatum van je contract, dan betaal je in de afkoopsom wel je startbundels voor de duur van het contract.

Heb ik je vraag hiermee beantwoord?



Groetjes,

Charlene

Reageer