.

Beantwoord

Abonnement verlengen met een jaar, blijven de omstandigheden hetzelfde?

  • 28 February 2015
  • 1 reactie
  • 168 Bekeken

Heb een e-mail van jullie gehad, over dat mijn abbonnement bijna afloopt.
Maar wanneer dat is wordt niet verteld, waar kan ik dat zien of kunnen jullie mij dat vertellen?
Als ik mijn abbonnement wil verlengen is dit dan weer onder dezelfde omstandigheden?
icon

Beste antwoord door Naomi 2 March 2015, 12:43

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 4
Badge +10
Hoi debjuh, welkom op het Simyo forum!

Je topic heb ik verplaatst naar het subforum Abonnementen. Andere forumgebruikers met dezelfde vraag kunnen je topic zo sneller vinden.

Leuk dat je met nog een jaar wilt verlengen 🙂 De einddatum van je abonnement kun je op Mijn Simyo op de volgende manier zien.

Als je gaat naar het tabblad Overzicht, dan kun je kijken onder het kopje Mijn abonnement aanpassen. Bij Jaar of maand zie je twee opties staan: Nog een jaar Simyo? en 1 jaar t/m.

Wanneer er achter 1 jaar t/m een einddatum staat, dan loopt je jaarabonnement tot en met die datum 🙂 Als er geen datum staat, dan heb je een maandelijks opzegbaar abonnement.

Ik zie dat je een jaarcontract hebt tot 20 maart 2015. Ook maak je gebruik van de Belbundel 100 en de Internetbundel 500.
Je kunt er voor kiezen om te verlengen met nog een jaar. Alleen is dit niet perse goedkoper, omdat de nieuwe Belbundel 100 nu € 4,- per maand kost. Jij maakt nog gebruik van de oude prijs van € 3,- per maand.

Het slimst is als je geen wijziging uitvoert. Je bent dan het goedkoopste uit en blijft hetzelfde betalen als nu :o

Heb ik je vraag hiermee beantwoord?

Reageer