Goede avond,
Net via een email log ik in in mijn simyo, dit omdat de mail aangaf dat mijn abo af kon lopen... Tot mijn verbazing zie ik dat mijn bel abo wel door is gegaan maar mijn internet abo niet, wat natuurlijk hogere kosten geeft omdat ik gezellig de hele maand geinternet heb.
Ik ga er vanuit dat dit een administratieve fout is, en dat het omgezet kan worden.
Op dit moment kom ik er zelf niet uit hoe de internet bundel weer aan te zetten.
Ik wacht af op de oplossing.
Gr A Kuipers
Bladzijde 1 / 1
Welkom op het forum A Kuipers,
Volgens onze gegevens is jouw internet abonnement nog actief. Indien je het over een ander telefoonnummer hebt dan het nummer waar je mee geregistreerd bent, zou je mij deze dan even in een priveberichtje toe kunnen sturen?
Volgens onze gegevens is jouw internet abonnement nog actief. Indien je het over een ander telefoonnummer hebt dan het nummer waar je mee geregistreerd bent, zou je mij deze dan even in een priveberichtje toe kunnen sturen?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.