.

Beantwoord

Abonnement uitbreiden met internet

  • 17 April 2012
  • 8 reacties
  • 993 Bekeken

Badge
Ik wilde mijn abonnement, via Mijn Simyo, uitbreiden met internet, maar kreeg een heel nieuw starters pakket met nieuw nummer thuis gestuurd.

Hoe kom ik van dat nieuwe nummer af en krijg ik op mijn oude nummer internet?
icon

Beste antwoord door Alex 23 April 2012, 10:03

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum TangoHotel,

Je kunt een internet bundel aan je abonnement toevoegen door in te loggen op je persoonlijke pagina. Vervolgens kun je via het tabblad overzicht kiezen voor 1 van de 4 internet bundels. Deze wordt dan per direct toegevoegd. Het was niet nodig om een nieuwe bestelling te plaatsen. Je mag het nieuwe pakket retour sturen naar onderstaand retour adres.

Simyo
Postbus 58800
1040 JA Amsterdam

Groetjes,

Alex
Oppassen!! De zgn voordeel tarieven gelden alleen voor nieuwe abonnees. Ben je al abonnee, dan gledt het doorgestreepte tarief. Dus voor 1000MB niet 9,99 maar 16,99. Goed opletten, want dit staat niet goed aangegeven en veel mensen stinken hierin.....

Bedoel je dat ook al zit je nog binnen de 6 maanden van je nieuwe abo, je toch de volle mep betaald?
Dus je upgrade van Internet Plus (9,99) naar Internet Vaak (9,99) en je betaalt uiteindelijk toch 16,99? Anders heb ik me ook flink laten neppen.
Als dat nergens staat vermeld is dat misleiding van de bovenste plank.



Daar zijn telecom providers tegenwoordig wel uitblinkers in. De prijzen zo onduidelijk maken dat niemand nog begrijpt waar ze nu daadwerkelijk aan toe zijn.
Reputatie 2
Badge +4
Beste Lejohn,

Welkom op het Simyo forum!
De korting op de internetbundel ontvang je alleen gedurende de eerste 6 maanden van je abonnement. Hier vind je een overzicht van de tarieven en de bijbehorende voorwaarden:http://www.simyo.nl/sim-only/tarieven.

Groetjes,

Manisha
Hoi Manisha,
bedankt voor je antwoord.
Ik bevind me nog binnen de eerste 6 maanden van mijn contract. Ik heb alleen een grotere internetbundel geactiveerd via Mijn Simyo (1000MB ipv 500MB) er vanuit gaande dat dit voor het weergegeven tarief van 9.99 zal worden gefactureerd.
Kun je bevestigen dat dit daadwerkelijk zo zal zijn? Er staat nl:

*De actieprijzen van de internetbundels zijn geldig tijdens de eerste zes maanden van je abonnement.
Daarna betaal je de reguliere tarieven.

Het niet gereduceerde bedrag van 16.99 vind ik niet aantrekkelijk. Mocht dat worden gefactureerd dan wens ik de upgrade te anneleren.
Reputatie 2
Badge +4
Beste Lejohn,

Je zult vanaf 1 mei 2012 de internetbundel Vaak ontvangen. Je zult op deze bundel het kortingstarief ontvangen tot 12 september, het abonnement heb je namelijk op 12 maart geactiveerd.

Groetjes,

Manisha
Hoi Manisha,

Dat is het antwoord waar ik op hoopte 🙂
Bedankt voor de informatie.
Reputatie 2
Badge +4
Beste Lejohn,

Bedankt voor je positieve reactie!
Wij zijn blij om te vernemen dat je tevreden bent met de oplossing.

Groetjes,

Manisha

Reageer