.

Beantwoord

Abonnement tijdelijk stoppen

  • 28 December 2012
  • 6 reacties
  • 1060 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Ik ga binnenkort 5 maanden in het buitenland wonen, en heb daarom tijdelijk mijn Simyo abonnement niet nodig. Het liefst zou ik mijn abonnement pauzeren, zodat ik bij terugkomst hetzelfde nummer weer kan gebruiken. Ik heb momenteel een abo zonder vaste looptijd.

Wat zijn de mogelijkheden in deze situatie, en wat raden jullie me aan?
icon

Beste antwoord door Natascha 4 January 2013, 17:14

Bekijk originele reactie

6 reacties

Badge
Hallo,

tijdelijk stopzetten zal denk ik niet lukken, wat je wel kan doen is je abonnement omzetten in 100 belminuten a €5,- en internet uitzetten.( via bundels aanpassen)

-Kosten per maand €5,-

Succes in het buitenland.
Gr MRF NL
Reputatie 7
Badge +9
Yep. Lees dit ook eens:

https://forum.simyo.nl/nummerbehoud-64/nummerbehoud-7969/


https://forum.simyo.nl/abonnementen-69/aansluitkosten-overstap-prepaid-naar-abonnement-8043/
Badge +6
Ik ga binnenkort 5 maanden in het buitenland wonen, en heb daarom tijdelijk mijn Simyo abonnement niet nodig. Het liefst zou ik mijn abonnement pauzeren, zodat ik bij terugkomst hetzelfde nummer weer kan gebruiken. Ik heb momenteel een abo zonder vaste looptijd.

Wat zijn de mogelijkheden in deze situatie, en wat raden jullie me aan?


Hoi AeroR,

Welkom op het forum!
Het is helaas niet mogelijk om je abonnement tijdelijk stop te zetten. Je kan je bundel verlagen of ervoor kiezen om het telefoonnummer over te zetten naar prepaid.

@MRF NL bedankt voor je reactie.
Reputatie 4
Badge +8
De Leon had het voorgezegd....
:D:D:D
Hoi,

Voor mij geldt hetzelfde verhaal. Ik wil daarom mijn internetbundel tijdelijk stopzetten. Als ik  25 februari vertrek, wat is dan de ingangsdatum voor wanneer ik de bundel op moet zeggen?
Badge +1
Hoi Tines,

Welkom op het forum!

Ik raad je aan je internetbundel voor 25 februari op te zeggen, waarna de opzegging van je internetbundel ingaat op 1 maart 2013.

Reageer