.

Beantwoord

Abonnement te vroeg gestart

  • 22 November 2012
  • 1 reactie
  • 157 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Beste Simyo,

Op 25 oktober vraag ik online een sim only abonnement van Simyo aan, met het behouden van mijn huidige Vodafone nummer. Een paar dagen later ontvang ik het pakket. Vervolgens activeer ik de sim kaart op Simyo en krijg ik daarna een bevestingsmail toegestuurd. Hierin staat letterlijk

"Let op! Heb je nummerbehoud aangevraagd, dan heb je een tijdelijk Simyo nummer tot het moment dat je huidige nummer wordt overgezet. Tot die tijd betaal je geen abonnementskosten. Je kunt nu al wel bellen met het tijdelijke Simyo nummer maar je betaalt dan buiten de bundel tarieven. We adviseren je dan ook om pas gebruik te maken van je Simyo sim only simkaart als je nummer is overgezet."

Dus met deze informatie blijf ik voorlopig bellen met mijn huidige Vodafone abonnement, en maak ik geen gebruik van de Simyo simkaart. Maar opeens krijg ik gister de volgende mail:  "Je nieuwe Simyo factuur staat klaar". Huh...hoe kan dit. Eenmaal ingelogd op Simyo vind ik een factuur van plusminus 15 euro. Dit is niet gewenst, aangezien ik geen abonnementkosten hoef te betalen tot dat mijn nummer is overgezet naar mijn Simyo simkaart. 

Graag hoor ik hier een reactie op van Simyo.

Dag
Thijs
icon

Beste antwoord door Wayne 23 November 2012, 10:25

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Smak,

De kosten die op jouw eerste factuur berekend zijn zijn enkel jouw aansluitkosten. De abonnementskosten worden berekend vanaf het moment dat jouw nummerbehoud is uitgevoerd.

Reageer