.

Beantwoord

Abonnement stopzetten voor bepaalde tijd

  • 2 December 2013
  • 3 reacties
  • 313 Bekeken

Hallo, in januari ga ik voor 5 maanden naar het buitenland. Ik heb nu een sim only abonnement maar maak daar dus 5 maanden geen gebruik van. Is het mogelijk om mijn huidige abonnement stop te zetten en over 5 maanden weer te hervatten? Of moet ik mijn abonnement dan helemaal beïndigen en na 5 maanden opnieuw aanvragen? 
icon

Beste antwoord door MartijnR 2 December 2013, 19:52

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Stopzetten gaat helaas niet.
Wat je wel kan doen is je internetbundel stopzetten en je belbundel verlagen naar de laagste bundel op dit moment. Ik meen dat je dan voor 3 euro p.m klaar bent. Is dit acceptabel?
Stopzetten gaat helaas niet.
Wat je wel kan doen is je internetbundel stopzetten en je belbundel verlagen naar de laagste bundel op dit moment. Ik meen dat je dan voor 3 euro p.m klaar bent. Is dit acceptabel?



Oke helaas inderdaad! Maar 3 euro p.m is wel acceptabel. Bedankt voor je reactie! 
Groet
Badge +6
Hallo, in januari ga ik voor 5 maanden naar het buitenland. Ik heb nu een sim only abonnement maar maak daar dus 5 maanden geen gebruik van. Is het mogelijk om mijn huidige abonnement stop te zetten en over 5 maanden weer te hervatten? Of moet ik mijn abonnement dan helemaal beïndigen en na 5 maanden opnieuw aanvragen? 

Hoi Loess,

Fijn om te lezen dat het antwoord van Martijn® je heeft geholpen.

@ Martijn® bedankt voor je antwoord.

Reageer