.

Beantwoord

Abonnement over laten nemen

  • 2 December 2013
  • 1 reactie
  • 372 Bekeken

Hallo!

ik wil een nieuw abonnement met nieuwe telefoon bij tele2 bestellen 
maar dan moet ik dit abonnement opzeggen
nu is mijn probleem dat mijn moeder mijn oude telefoon krijgt en ik wilde haar eigenlijk mijn abonnement erbij geven maar dan met nummerbehoud van haar oude nummer omdat ze graag haar oude nummer wilt geven
kan het dat als ik bij tele2 een nieuw abonnement bestel en dan als dat binnen is het nummerbehoud voor mijn moeder aanvraag?
ik kan namelijk bij tele2 kiezen of zij het voor mij opzeggen of dat ik het zelf al heb gedaan
maar ik wil dus helemaal niets opzeggen

Groetjes, Rolinde
icon

Beste antwoord door Natascha 3 December 2013, 15:17

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +6
Hallo!

ik wil een nieuw abonnement met nieuwe telefoon bij tele2 bestellen 
maar dan moet ik dit abonnement opzeggen
nu is mijn probleem dat mijn moeder mijn oude telefoon krijgt en ik wilde haar eigenlijk mijn abonnement erbij geven maar dan met nummerbehoud van haar oude nummer omdat ze graag haar oude nummer wilt geven
kan het dat als ik bij tele2 een nieuw abonnement bestel en dan als dat binnen is het nummerbehoud voor mijn moeder aanvraag?
ik kan namelijk bij tele2 kiezen of zij het voor mij opzeggen of dat ik het zelf al heb gedaan
maar ik wil dus helemaal niets opzeggen

Groetjes, Rolinde


Hoi Rolinde,

Welkom op het forum!
Het is mogelijk dat je moeder gebruik gaat maken van jouw abonnement die je nu momenteel hebt bij Simyo. Het abonnement kan alleen niet op de naam van je moeder worden overgezet. Het abonnement zal op je eigen naam blijven staan. Tele2 kan het abonnement alleen opzeggen bij Simyo wanneer je voor nummerbehoud kiest. Wanneer je niet voor nummerbehoud kiest dan zal Tele2 het abonnement niet opzeggen. Is het zo een een beetje duidelijk?

Reageer