Skip to main content
Beste heer/mevrouw,



Een aantal dagen geleden heb ik mijn abonnement opgezegd. Deze zal per 1 februari beeindigd worden. Dit wil ik echter ongedaan maken. Hoe kan ik dit doen?



Met vriendelijke groeten,

Ruben Peters
Inmiddels 22 uur verder. Kunt u mij helpen?
Hoi RubenPeters,



Het is helaas niet mogelijk om een opzegging te annuleren. Mocht je nog gebruik willen maken van de diensten van Simyo dan kan je een nieuw abonnement bestellen echter is het dan niet mogelijk om je telefoonnummer te behouden.
Waarom is dit niet mogelijk? Ik kan me niet voorstellen dat dit technisch niet mogelijk is.



Ik vind deze gang van zaken niet passen bij een professioneel bedrijf als Simyo. Ik verwacht dan ook dat u verdere stappen zal ondernemen om mij alsnog te helpen. Anders zie ik een gang naar Radar of de consumentenbond genoodzaakt.
Hoi RubenPeters,



Onze systemen kunnen hier technisch gezien niet mee omgaan. Vandaar dat je er ook op wordt geattendeerd wanneer je een opzegging wilt uitvoeren. 'Let op! De opzegging kan niet geannuleerd worden. Wil je niet opzeggen, klik dan op 'terug'.



Meer dan dat kunnen we op dit moment helaas niet doen.



Groetjes,



Alex

Reageer