Skip to main content
Hallo,

Kan je een één maand-abonnement opzeggen?
Als men langer dan een jaar klant is wel, anders zit je het eerste jaar gebonden aan het jaar contract.



Als je op Mijn Simyo kijkt, tabblad "Overzicht" en dan bij abonnement aanpassen en je ziet bij Jaar of Maand geen t/m datum staan betekend het dat je maandelijks kunt opzeggen.



Nu vraag jij of je een maandabonnement kan opzeggen. Het antwoord daarop is ja, per maand.
Dank je wel!
Graag gedaan. :)



PS: Je kunt als vraagsteller het gegeven antwoord ook als zodanig markeren. Zou je dit kunnen doen zodat men hier weet dat je al een antwoord heb gekregen? 🙂
Hoi Marit.XX, welkom op het Simyo forum :)



Je topic heb ik even verplaatst naar het subforum Abonnementen. Op deze manier blijft het forum overzichtelijk.



Ik heb je gegevens er even bij gepakt. Wanneer ik kijk op het telefoonnummer waarmee je bent ingelogd op Mijn Simyo, dan gaat het om een Prepaid aansluiting. Bij een Prepaid aansluiting heb je geen contract.



Zoals Raytje al vertelde, kun je inderdaad op Mijn Simyo het één en ander nagaan. Fijn dat het ook is gelukt.



Stel dat je nog vragen hebt, dan weet je ons te vinden :$



@Raytje; super dat je zo goed meehelpt op het forum 😃

Reageer