Skip to main content
Ik probeer al maanden mijn abonnement op te zeggen. Dit is telkens niet mogelijk,

moest ik het proberen op de dag dat mijn abonnement daadwerkelijk een jaar is, dat is vandaag en wil het nog niet.

waardeloos! kan degene die dit leest per direct mijn abonnement opzeggen en mij hier een bevestiging van sturen!!!
Probeer even te omschrijven waarom het niet lukt dan kunnen we je z.s.m. helpen.

Zie je de opzegknop niet of krijg je een melding? etc.
Ik probeer al maanden mijn abonnement op te zeggen. Dit is telkens niet mogelijk,

moest ik het proberen op de dag dat mijn abonnement daadwerkelijk een jaar is, dat is vandaag en wil het nog niet.

waardeloos! kan degene die dit leest per direct mijn abonnement opzeggen en mij hier een bevestiging van sturen!!!




Hoi Amberesme,



Het is inderdaad behoorlijk vervelend dat we met een bug te maken hebben waardoor je niet eerder kan opzeggen dan de einddatum van je contract. Dat heeft -Ernst hier aan je uitgelegd. Wij hebben daar geen antwoord meer op gehad. :(

Je wilde je nummer niet meenemen naar een andere provider? Want dan zeg je beter niet zelf op.



Zoals -Ernst al zei, loopt je contract tot 12-2. Dat is helaas nog niet. Vandaar dat het nog steeds niet lukt.

Ik kan hier helaas niet voor je opzeggen. Dus of je vraagt nummerbehoud aan bij een andere provider (dan komt het ook goed) of je zegt op op 13-2-2014, en wij crediteren de kosten.



Groetjes, Charlene
Dat eerdere bericht heb ik niet gezien, bedankt.

Ik ben al overgestapt naar een andere provider dus dat is helaas niet meer mogelijk. Ik probeer al sinds december mijn abonnement op te zeggen, als ik op de link van abonnement opzeggen druk krijg ik alleen een scherm te zien waarop staat dat ik het zeker weet en verder kan ik niet.

Dus als ik het goed begrijp kan ik pas de 13e opzeggen? en hoe doe ik het dan? werkt dan die link ineens wel?
Dat eerdere bericht heb ik niet gezien, bedankt.

Ik ben al overgestapt naar een andere provider dus dat is helaas niet meer mogelijk. Ik probeer al sinds december mijn abonnement op te zeggen, als ik op de link van abonnement opzeggen druk krijg ik alleen een scherm te zien waarop staat dat ik het zeker weet en verder kan ik niet.

Dus als ik het goed begrijp kan ik pas de 13e opzeggen? en hoe doe ik het dan? werkt dan die link ineens wel?




Hoi Amberesme,



Bij ons kun je later ook nog nummerbehoud aanvragen, dus misschien kan dat bij je nieuwe provider ook, dat zou ik even navragen als ik jou was. Anders kun je inderdaad op die dag wel de website gebruiken. Dat is dus iets technisch, en hopelijk gauw opgelost 😞

Laat je het even weten? Want dan kunnen we de kosten voor de rest van de maand crediteren.



Groetjes, Charlene

Reageer