Ik will graag mijn gister ontvangen abonnement en vandaag geactiveerde simyokaart terug sturen.
Ik heb er geen gebruik van gemaakt. Waar stuur ik dit heen en wordt de aansluitingskosten ongedaan gemaakt?
Ik het de hele dag via Twitter, mail en telefoon contact geprobeerd te maken.
Hopelijk reageren jullie wel via deze weg.
Groet, keizerin3
Ik will graag mijn gister ontvangen abonnement en vandaag geactiveerde simyokaart terug sturen.
Ik heb er geen gebruik van gemaakt. Waar stuur ik dit heen en wordt de aansluitingskosten ongedaan gemaakt?
Ik het de hele dag via Twitter, mail en telefoon contact geprobeerd te maken.
Hopelijk reageren jullie wel via deze weg.
Groet, keizerin3
Ik heb er geen gebruik van gemaakt. Waar stuur ik dit heen en wordt de aansluitingskosten ongedaan gemaakt?
Ik het de hele dag via Twitter, mail en telefoon contact geprobeerd te maken.
Hopelijk reageren jullie wel via deze weg.
Groet, keizerin3
Ik heb er geen gebruik van gemaakt. Waar stuur ik dit heen en wordt de aansluitingskosten ongedaan gemaakt?
Ik het de hele dag via Twitter, mail en telefoon contact geprobeerd te maken.
Hopelijk reageren jullie wel via deze weg.
Groet, keizerin3
Hoi Keizerin3,
Je kunt het Simyo pakket retour sturen naar onderstaand adres. Zodra we de simkaart hebben ontvangen en zien dat er geen gebruik van is gemaakt, kunnen we de verzendkosten kwijtschelden.
Simyo
Postbus 58800
1040 JA
Amsterdam
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.