Ik wil graag mijn abonnement opzeggen. Dit probeerde ik via de site, maar wanneer ik klik op 'abonnement opzeggen'' krijg ik vervolgens een error 500 ervoor. Ik probeer jullie nu al twee dagen telefonisch te bereiken maar steeds zijn alle medewerkers in gesprek. Ik ben in totaal wel een half uur aan de lijn geweest. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit op kan lossen?
Bladzijde 1 / 1
Beste Jil,
Welkom op het forum!
Door dat er een verzoek voor nummerbehoud is het niet mogelijk voor jou om het abonnement zelf op te zeggen.
Ik kan het abonnement voor je opzeggen als je dat wilt. Graag ontvang ik een accoord van je hiervoor.
Welkom op het forum!
Door dat er een verzoek voor nummerbehoud is het niet mogelijk voor jou om het abonnement zelf op te zeggen.
Ik kan het abonnement voor je opzeggen als je dat wilt. Graag ontvang ik een accoord van je hiervoor.
Bedankt voor de reactie.
Oke dan zou ik bij deze het abonnement op willen zeggen. Per wanneer zou ik dan een abonnement bij een andere telefooninstelling kunnen aanmaken? Deze maand nog? Graag zou ik ook een bericht willen ontvangen dat het abonnement wat ik besteld had bij Simyo opgezegd is.
Groetjes Jildou
Oke dan zou ik bij deze het abonnement op willen zeggen. Per wanneer zou ik dan een abonnement bij een andere telefooninstelling kunnen aanmaken? Deze maand nog? Graag zou ik ook een bericht willen ontvangen dat het abonnement wat ik besteld had bij Simyo opgezegd is.
Groetjes Jildou
Hoi Jildou,
Ik heb je aansluiting beëindigd. Je kunt altijd een abonnement bij een andere provider nemen als je wilt. Dat je ooit een Simyo abonnement hebt willen afsluiten staat dat niet in de weg.
Groetjes,
Alex
Ik heb je aansluiting beëindigd. Je kunt altijd een abonnement bij een andere provider nemen als je wilt. Dat je ooit een Simyo abonnement hebt willen afsluiten staat dat niet in de weg.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.