Ik heb gisteren een email gekregen met volgende inhoud:"We hebben van je nieuwe provider het verzoek gekregen om je Simyo nummer over te dragen.
Hierbij bevestigen we dat je nummer geporteerd zal worden. Je eerstvolgende factuur zal de laatste zijn vanuit Simyo."
Vanochtend zie ik ik mijn simyo dat het abonnement opgezegd zou zijn per 1 februari. Het probleem is dat ik geen nieuwe provider heb, geen nummerportering aangevraagd heb en ik heb dit 1 jaar abonnement slechts sinds november en ben tot november 2013 in contract dus. Wat is daar mis gegaan bij jullie?
Bladzijde 1 / 1
Hoi Chewbakka,
Inmiddels heb je contact gehad met de klantenservice. Het probleem is inmiddels verholpen door mijn collega.
Inmiddels heb je contact gehad met de klantenservice. Het probleem is inmiddels verholpen door mijn collega.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.