.

Beantwoord

Abonnement opgezegd met nummerbehoud

  • 1 February 2012
  • 3 reacties
  • 806 Bekeken

Badge
Hoi,



Als het goed is, is mijn Simyo abonnement opgezegd met nummerbehoud door Vodafone, dit is op 4 januari jongstleden gebeurd. Per 4 februari zou de Simyo abonnement moeten stoppen. Hier heb ik echter geen bevestiging van gehad, en ik kan dit ook niet terugvinden in de selfservice menu. Graag wil ik even controleren of dit allemaal nog goed gaat.

Groet,

Erkan.
icon

Beste antwoord door Alex 6 February 2012, 10:16

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +2
Hi Erkan,

Graag vernemen wij je tijdelijk Simyo en je te behouden nummer in een privéberichtje zodat wij dit voor je kunnen controleren in ons systeem.

Groetjes,

Arie
Badge
Hi Erkan,

Graag vernemen wij je tijdelijk Simyo en je te behouden nummer in een privéberichtje zodat wij dit voor je kunnen controleren in ons systeem.

Groetjes,

Arie


Heb ik gedaan maar nog geen reactie gehad, inmiddels is mijn vodafone abonnement actief en is de simyo nummer overgezet naar vodafone. Nu wil ik alleen nog zeker hebben dat de simyo abonnement is beeindigd, want dat zie ik nog steeds nergens terug.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Erkan,

Je bent inderdaad per 3 februari uitgeporteerd. Je abonnement bij Simyo is volgens onze gegevens hierdoor automatisch beëindigd.

Groetjes,

Alex

Reageer