Hoi,
Als het goed is, is mijn Simyo abonnement opgezegd met nummerbehoud door Vodafone, dit is op 4 januari jongstleden gebeurd. Per 4 februari zou de Simyo abonnement moeten stoppen. Hier heb ik echter geen bevestiging van gehad, en ik kan dit ook niet terugvinden in de selfservice menu. Graag wil ik even controleren of dit allemaal nog goed gaat.
Groet,
Erkan.
Bladzijde 1 / 1
Hi Erkan,
Graag vernemen wij je tijdelijk Simyo en je te behouden nummer in een privéberichtje zodat wij dit voor je kunnen controleren in ons systeem.
Groetjes,
Arie
Graag vernemen wij je tijdelijk Simyo en je te behouden nummer in een privéberichtje zodat wij dit voor je kunnen controleren in ons systeem.
Groetjes,
Arie
Hi Erkan,
Graag vernemen wij je tijdelijk Simyo en je te behouden nummer in een privéberichtje zodat wij dit voor je kunnen controleren in ons systeem.
Groetjes,
Arie
Heb ik gedaan maar nog geen reactie gehad, inmiddels is mijn vodafone abonnement actief en is de simyo nummer overgezet naar vodafone. Nu wil ik alleen nog zeker hebben dat de simyo abonnement is beeindigd, want dat zie ik nog steeds nergens terug.
Hoi Erkan,
Je bent inderdaad per 3 februari uitgeporteerd. Je abonnement bij Simyo is volgens onze gegevens hierdoor automatisch beëindigd.
Groetjes,
Alex
Je bent inderdaad per 3 februari uitgeporteerd. Je abonnement bij Simyo is volgens onze gegevens hierdoor automatisch beëindigd.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.