Skip to main content
Hallo,



Ik heb mijn vraag ook al eens via het contactformulier gesteld maar heb geen reactie ontvangen binnen de gestelde 3 werkdagen, vandaar dat ik het hier nog maar eens probeer.



Mijn abonnement is per 1 juni jl. opgezegd waarvan ik een bevestiging per e-mail heb ontvangen. Vervolgens heb ik over de maanden juni én juli nog facturen ontvangen en zijn de bijbehorende bedragen van mijn rekening afgeschreven.



Hier moet dus iets fout gegaan zijn. Kan dit a.u.b. gecorrigeerd worden?
Ik kan uiteraard jouw facturen niet zien, maar je zou verwachten dat daar alle details omtrent de in rekening gebrachte kosten te vinden zouden zijn. Is dat bij jou niet het geval?
Ik heb inmiddels per mail een reactie ontvangen en als het goed is, is wordt het nu correct afgehandeld.
Hoi maheshnl,



Welkom op het forum :)



Het lijkt erop dat er inderdaad iets niet helemaal goed is gegaan... Ik zie wel dat het al in behandeling is genomen en dat het nu inderdaad goed wordt afgehandeld. Een andere afdeling is daar nu mee aan de slag :)



We vinden het natuurlijk erg jammer dat je Simyo verlaat 😞 Zou je misschien willen aangeven waarom je weggaat bij Simyo?

Reageer