Skip to main content
Ook ik wil mijn abbonement opzeggen. Ook mij lukt het opzeggen niet via de website van Simyo. Mijn contract loop tot 4 december 2013. Het is nu 22 november 2013.



Graag het contract beëindigen op naam van:



Ik vind het niet leuk dat ik mijn opzegging via dit forum moet doen. Graag mijn gegevens verwijderen. Ook van dit forum.

Ik heb altijd prima met Simyo gebeld, maar door gezeik bij opzeggen contract, ziet Simyo mij niet terug.......
Je gegevens had je niet hoeven plaatsen, want het forum heeft een verbinding met mijn simyo. Moderatoren weten welke aansluiting bij je forum account hoort.
Je gegevens had je niet hoeven plaatsen, want het forum heeft een verbinding met mijn simyo. Moderatoren weten welke aansluiting bij je forum account hoort.





Als Simyo doet wat zij belooft en zorg draagt voor een website waarmee klanten zich kunnen loskoppelen van een abonnement of bij problemen deze eenvoudig online kunnen melden bij een fatsoenlijke helpdesk via de website had ik inderdaad niet op dit forum hoeven te wezen. 



Kunnen deze moderatoren behalve het bovenstaande constateren dan ook even mijn gegevens uit dit topic verwijderen a.u.b.? Ik dank u wel..........
Ook ik wil mijn abbonement opzeggen. Ook mij lukt het opzeggen niet via de website van Simyo. Mijn contract loop tot 4 december 2013. Het is nu 22 november 2013.



Graag het contract beëindigen op naam van:



Ik vind het niet leuk dat ik mijn opzegging via dit forum moet doen. Graag mijn gegevens verwijderen. Ook van dit forum.

Ik heb altijd prima met Simyo gebeld, maar door gezeik bij opzeggen contract, ziet Simyo mij niet terug.......




Als Simyo doet wat zij belooft en zorg draagt voor een website waarmee klanten zich kunnen loskoppelen van een abonnement of bij problemen deze eenvoudig online kunnen melden bij een fatsoenlijke helpdesk via de website had ik inderdaad niet op dit forum hoeven te wezen. 



Kunnen deze moderatoren behalve het bovenstaande constateren dan ook even mijn gegevens uit dit topic verwijderen a.u.b.? Ik dank u wel..........




Hoi pluk,



Vervelend dat je tegen dit probleem aanloopt bij het opzeggen van je abonnement. Helaas hebben wij op het moment te maken met een technisch probleem met de opzeggingen, waar we natuurlijk hard aan werken om dit zo spoedig mogelijk te hebben verholpen.



Ik zie dat je inmiddels al contact hebt gehad met onze klantenservice voor een oplossing en dat als je na 4 december je abonnement hebt kunnen beëindigen we natuurlijk de extra abonnementskosten voor je gaan crediteren.



In ieder geval excuses voor het ongemak en ik hoop dat we je in de toekomst toch misschien weer mogen verwelkomen bij Simyo! 🙂
Beste beheerder,



Wanneer ik probeer mijn abonnement op te zeggen krijg ik telkens de melding:



Je contractperiode loopt tot en met 02-12-2013.

Je kan je Simyo abonnement 1 maand voor het einde van je contractsperiode opzeggen.



Ik heb geselecteerd dat ik het abonnement per 1 januari 2014 wil stopzetten, maar dit werkt dus blijkbaar niet!



Hier ben ik dus niet veel verder mee geholpen want hij geeft dus geen bevestiging dat mijn abonnement nu daadwerkelijk is stopgezet!



Kunt u mij wellicht verder helpen?



Met vriendelijke groet,



Robert
Beste beheerder,



Wanneer ik probeer mijn abonnement op te zeggen krijg ik telkens de melding:



Je contractperiode loopt tot en met 02-12-2013.

Je kan je Simyo abonnement 1 maand voor het einde van je contractsperiode opzeggen.



Ik heb geselecteerd dat ik het abonnement per 1 januari 2014 wil stopzetten, maar dit werkt dus blijkbaar niet!



Hier ben ik dus niet veel verder mee geholpen want hij geeft dus geen bevestiging dat mijn abonnement nu daadwerkelijk is stopgezet!



Kunt u mij wellicht verder helpen?



Met vriendelijke groet,



Robert




Hoi RobertR87,



Welkom op het forum!

Ik zou je willen vragen het nogmaals te proberen om het abonnement op te zeggen via je persoonlijke pagina.

Kan je laten weten of het gelukt is om je abonnement op te zeggen?

Reageer