.

Beantwoord

Abonnement omzetten naar jaarabonnement kan niet?

  • 11 September 2020
  • 4 reacties
  • 345 Bekeken

Badge

Hoi!

Ik ben al jaren een tevreden vaste klant bij jullie. Ik heb een maandabonnement, maar ik wil deze omzetten naar het voordeliger jaarabonnement. Ik krijg van jullie klantenservice te horen dat dit niet mogelijk is, omdat ik al eens verlengd heb.

Ik begrijp niet waarom jullie een trouwe klant niet tegemoet komen? Tenzij jullie toch nog over de brug komen, ben ik genoodzaakt om over te stappen naar een andere provider die dezelfde bundels voor minder aanbiedt.

Ik hoor het graag.

Groet,
Christianne

icon

Beste antwoord door Bas 11 September 2020, 17:31

Bekijk originele reactie

4 reacties

Waarschijnlijk heb je nu al de goedkoopste bundels die er zijn maar kun je maandelijks opzeggen. Of je kunt je bundels aanpassen naar goedkopere maar ook met een maandelijks opzegbaar contract. Welke opties zie jij op je MijnSimyo dan?

 

Badge

Hoi Ray, bedankt voor je reactie.
Voor een maandabonnement heb ik nu inderdaad de goedkoopste bundels, maar ik wil graag over naar een jaarabonnement met behoud van mijn huidige bundels en tegen de tarieven van een jaarabonnement. Kan dat? Het lijkt mij dat jullie mij als klant willen behouden..?

Hoi Ray, bedankt voor je reactie.
Voor een maandabonnement heb ik nu inderdaad de goedkoopste bundels, maar ik wil graag over naar een jaarabonnement met behoud van mijn huidige bundels en tegen de tarieven van een jaarabonnement. Kan dat? Het lijkt mij dat jullie mij als klant willen behouden..?

Ik ben ook klant. Een Simyo medewerker is een moderator. 

Ook ik kan geen jaarcontract meer hebben. We kunnen 1x verlengen met een jaar, daarna is het altijd maandelijks opzegbaar. We hebben nu dus de laagste bundels die er zijn op dit moment. 

In het verleden zat er nog wel verschil tussen de tarieven voor nieuwe en reeds bestaande klanten. Helaas is dit niet meer. Als ik nu bijvoorbeeld een nieuw abonnement afsluit betaal ik hetzelfde als wat ik nu betaal met m’n huidige abonnement. 

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Chris, 

Ik snap dat het misschien een beetje verwarrend is maar wat Ray hierboven zegt klopt. 

Jij krijgt op dit moment al je bundels voor dezelfde prijs als iemand die een jaarcontract heeft. Wat dat betreft valt er dus geen winst te behalen door nu een nieuw jaarcontract af te sluiten. Je zit namelijk al op het meest voordelige tarief 😅

Heb je hier nog vragen over? Let me know!

Groetjes, 
Bas

Reageer