Hoi!
Ik ben al jaren een tevreden vaste klant bij jullie. Ik heb een maandabonnement, maar ik wil deze omzetten naar het voordeliger jaarabonnement. Ik krijg van jullie klantenservice te horen dat dit niet mogelijk is, omdat ik al eens verlengd heb.
Ik begrijp niet waarom jullie een trouwe klant niet tegemoet komen? Tenzij jullie toch nog over de brug komen, ben ik genoodzaakt om over te stappen naar een andere provider die dezelfde bundels voor minder aanbiedt.
Ik hoor het graag.
Groet,
Christianne
Beste antwoord door Bas
Hoi Chris,
Ik snap dat het misschien een beetje verwarrend is maar wat Ray hierboven zegt klopt.
Jij krijgt op dit moment al je bundels voor dezelfde prijs als iemand die een jaarcontract heeft. Wat dat betreft valt er dus geen winst te behalen door nu een nieuw jaarcontract af te sluiten. Je zit namelijk al op het meest voordelige tarief
Heb je hier nog vragen over? Let me know!
Groetjes,
Bas