Skip to main content
Ik ben een nieuwe Simyo-klant. Ik heb de simkaart van de week al ontvangen en ben in afwachting van de nummerportering voordat ik kan "starten" bij Simyo. 

Nu wil ik bij nader inzien toch gelijk 4G activeren, maar dat lukt niet in Mijn Simyo. Ik had dat eigenlijk tijdens de oorspronkelijke aanvraag moeten doen denk ik.

Is er een manier om dat nu alsnog te realiseren, of moet ik wachten tot 18 april (de datum v/d nummerportering en het abonnement actief wordt)?

/edit: ik wil best wachten met activeren van 4G tot 18 april, als het dan maar wel meteen actief wordt en ik niet tot mei hoef te wachten...



Tnx.
Hoi Jim_V, welkom op het forum van Simyo!



Je kan inderdaad pas wijzigingen in je abonnement aanbrengen wanneer je bundels actief zijn.



Nu is dit in het geval van Flex 4G geen probleem, want deze 'wijziging' zal namelijk meteen ingaan wanneer je dit op 18 april doet, omdat je deze bundel nog niet hebt :)



Heb ik hiermee een antwoord gegeven op je vraag?
Hoi Jim_V, welkom op het forum van Simyo!



Je kan inderdaad pas wijzigingen in je abonnement aanbrengen wanneer je bundels actief zijn.



Nu is dit in het geval van Flex 4G geen probleem, want deze 'wijziging' zal namelijk meteen ingaan wanneer je dit op 18 april doet, omdat je deze bundel nog niet hebt :)



Heb ik hiermee een antwoord gegeven op je vraag?





Hallo Kimyo,



Geweldig, bedankt voor het duidelijke antwoord.



Vrgr
Hallo Kimyo,



Geweldig, bedankt voor het duidelijke antwoord.



Vrgr




Ik geef de complimenten door 😮

Reageer