Skip to main content
hallo!



Ik heb de 22ste mijn hele maandabonnement opgezegd, ik heb een bevestigingsmail gekregen dat dit goed is ontvangen en mijn nummer per 1 juli is afgesloten. Nu krijg ik vandaag (2 juli) een mail dat mijn internet bundel is stopgezet.. maar mijn telefoonaansluiting werkt nog steeds..

Hoe kan dit? Is er iets administratiefs fout gegaan bij jullie? 



Ik wil mijn nummer namelijk ergens anders aanvragen (en dit abonnement gaat pas later in daarom heb ik het eerst afzonderlijk opgezegd..!) maar als mijn nummer nu nog een maand doorgaat lukt dat niet!



Graag wil ik zsm mijn abonnement opgezegd hebben en aangezien ik volgens de regels heb opgezegd wil ik ook niet nog een maand betalen!



mvg Marieke

06xxxxxxxx
hallo!



Ik heb de 22ste mijn hele maandabonnement opgezegd, ik heb een bevestigingsmail gekregen dat dit goed is ontvangen en mijn nummer per 1 juli is afgesloten. Nu krijg ik vandaag (2 juli) een mail dat mijn internet bundel is stopgezet.. maar mijn telefoonaansluiting werkt nog steeds..

Hoe kan dit? Is er iets administratiefs fout gegaan bij jullie? 



Ik wil mijn nummer namelijk ergens anders aanvragen (en dit abonnement gaat pas later in daarom heb ik het eerst afzonderlijk opgezegd..!) maar als mijn nummer nu nog een maand doorgaat lukt dat niet!



Graag wil ik zsm mijn abonnement opgezegd hebben en aangezien ik volgens de regels heb opgezegd wil ik ook niet nog een maand betalen!



mvg Marieke

06xxxxxxxx




Hoi Marieke87,



Ik heb het in het systeem bekeken en ik zie dat het abonnement is opgezegd per 1 juli. Door een vertraging in het systeem heb je de e-mail later ontvangen dan de bedoeling was. Mijn excuses voor de verwarring.

Reageer