Skip to main content
Hallo, 



Ik heb een sim-only abonnement. Nu is het zo dat mijn abonnement pas in februari afloopt, echter moet ik een nieuwe telefoon want deze werkt niet meer goed. Daar baal ik wel van, want vindt Simyo wel een fijne provider.  Is het mogelijk dat ik mijn abonnement eerder opzeg? Dat ik dan wat meer moet betalen? Of is dat niet mogelijk?



Met vriendelijke groeten,



Deborah
Je kunt je abonnement eerder opzeggen en koopt de resterende maanden af. Het 'afkoop'maandbedrag is dan wel gebaseerd op het abonnement dat je oorspronkelijk afsloot.



Ik neem aan dat je elders een abonnement met een zogenaamd 'gratis' (ahum...:rolleyes:)  toestel erbij wilt?

Wat je nog zou kunnen overwegen; koop zelf ergens een leuk simlockvrij toestel en ga gewoon verder met je sim only abonnement bij Simyo.



1) Je bespaart het afkoopbedrag. Toch leuk.

2) Met een simlockvrij toestel dat je zelf koopt en een sim only abonnement ben je vrijwel altijd goedkoper uit dan een -jarig abonnement met 'gratis' toestel bij een provider. Bovendien zit je daar ook nog eens aan vast.

3) Je hebt geen nummenbehoudgedoe elders.
Hoi Deborah86,



Leuk dat je je vraag hier stelt en wat jammer dat je toestel niet zo goed meer werkt.



Je kan je abonnement eerder opzeggen, met behoud van je eigen nummer.

Zoals de leon heeft aangegeven brengen wij hiervoor afkoopkosten in rekening.





Als je ermee akkoord gaat dan kan je nieuwe provider het nummer overnemen.

Ik zal de afkoopsom voor je berekenen en een e-mail sturen met de hoogte van de kosten.

Stuur je dan een mailtje terug of je akkoord gaat ?



@ de leon; bedankt voor het meedenken 🙂

Reageer