.

Beantwoord

Abonnement buitenland

  • 30 August 2012
  • 5 reacties
  • 549 Bekeken

Hallo, ik had een vraagje.

Voor mijn stage zit ik nu in België met een abonnement bij Simyo. Ik zit nu op het netwerk van Base. Nu zou ik graag internet op mijn mobiel willen hebben. Ik heb op de site van Base gekeken voor internet op je mobiel, voor 10 euro kan je 500 mb internet krijgen, abonnement of prepaid. Bij een abonnement word er 10 euro op je maandelijkse factuur bijgeteld. 

De vraag was: als ik gebruik maak van deze service van Base, word er dan 10 euro bijgeteld bij mijn maandelijkse factuur bij Simyo of komen hier extra kosten bij ?

Is er ook een mogelijkheid om mijn abonnement in een prepaid om te zetten, zodat ik hier gebruik kan maken van de prepaid service van Base ?

Ik vraag dit aan jullie, omdat ik hierdoor mijn nummer kan behouden en dat ik er internet op heb.

Alvast bedankt.

gr. Ruben
icon

Beste antwoord door Wayne 31 August 2012, 15:18

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Wlekom op het forum rbn123,

Het is helaas niet mogelijk om met een Simyo aansluiting gebruik te maken van internet in het buitenland. Indien je in het buitenland bent kan je enkel gebruik maken van een gastnetwerk (zoals Base) om verbinding te maken. Het is helaas niet mogelijk om gebruik te maken van eventuele aanbiedingen of pakketten van deze providers via de Simyo aansluiting.
Wlekom op het forum rbn123,

Het is helaas niet mogelijk om met een Simyo aansluiting gebruik te maken van internet in het buitenland. Indien je in het buitenland bent kan je enkel gebruik maken van een gastnetwerk (zoals Base) om verbinding te maken. Het is helaas niet mogelijk om gebruik te maken van eventuele aanbiedingen of pakketten van deze providers via de Simyo aansluiting.


Oke, bedankt voor de info
Badge
Halo. Je moet een base simkaart kopen dan heb je voor 10 euro 500 mb internet En simkaart van simyo stop je in een andere telefon zo ben je ook breekbar op eigen simyo nummer groetjes Ahmet
Halo. Je moet een base simkaart kopen dan heb je voor 10 euro 500 mb internet En simkaart van simyo stop je in een andere telefon zo ben je ook breekbar op eigen simyo nummer groetjes Ahmet


Dat is een goed idee, tnx Ahmet!
Reputatie 5
Badge +10
Bedankt voor de tip Ahmet.

Groetjes,

Alex

Reageer