Skip to main content
Hallo,



Vorige week een sim only abbonement agesloten, maar wil hier toch van afzien. heb het starters pakket ontvangen en heb de simkaart al wel geactiveerd.  

Toch wil ik de bestelling annuleren, is het dan voldoende om alleen het starters pakket retour te doen? Of moet ik het ergens anders ook nog annuleren?



mvg sven
Ik weet dat het sowieso eenvoudig zou zijn geweest als je je simkaart niet had geactiveerd........



Waarom wil je er trouwens vanaf zien?




Waarom wil je er trouwens vanaf zien?




Ben ik ook wel even benieuwd naar.



Ik neem aan dat het een maandabonnement betreft? Dan kan / zal het zijn dat je wel de abonnementskosten van die maand moet betalen + aansluitkosten. Je bent immer een contract aan gegaan. 
Hallo,



Vorige week een sim only abbonement agesloten, maar wil hier toch van afzien. heb het starters pakket ontvangen en heb de simkaart al wel geactiveerd.  

Toch wil ik de bestelling annuleren, is het dan voldoende om alleen het starters pakket retour te doen? Of moet ik het ergens anders ook nog annuleren?



mvg sven




Hoi Sven27,



Welkom op het forum!

Jammer om te lezen dat je de bestelling wilt annuleren. Ik zie dat je contact hebt gehad met de telefonische klantenservice.

Ik zie dat je simkaart gaat terug sturen.



@ RickoK & De Leon bedankt voor het meedenken.

Reageer