.

Beantwoord

Abonnement afkopen met nummerbehoud, hoe regel ik dat?

  • 6 March 2015
  • 4 reacties
  • 692 Bekeken

Hallo,

Ik wil graag mijn abonnement afkopen met nummerbehoud. Kan dit en hoe moet ik dat regelen?

Gr.
icon

Beste antwoord door MichD 7 March 2015, 17:36

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hoi Vivianne,

Het is mogelijk om je lopende abonnement af te kopen bij Simyo, en daarna over te stappen met nummerbehoud naar de provider van je keuze.
Door op de volgende link te klikken, wordt je uitgelegd hoe je dat moet doen: http://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-wil-mijn-sim-only-afkopen-311?c=123.

Ik raad je daarom ook aan, om maandag even telefonisch contact op te nemen met de klantenservice (1200 via je Simyo mobiel of 0900 - 8090 via vaste lijn), om daar goede afspraken over te maken.

Fijn weekend!
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Vivianne, welkom op het Simyo forum :)

Je topic heb ik verplaatst naar het subforum Abonnementen. Zo blijft het forum overzichtelijk.

MichD heeft een goede link toegevoegd. Als je je abonnement afkoopt, dan betaal je in één keer alle abonnementskosten tot de einddatum van je contract. Ik zie dat je jaarcontract loopt tot 1 september 2015.

Ik ga er voor zorgen dat je van ons een e-mail krijgt met je afkoopkosten. Als je akkoord gaat met deze kosten, dan kun je afkopen. Je kunt op deze e-mail reageren met een akkoord of dat je liever toch niet afkoopt.

Wel erg jammer om te horen dat je je abonnement wilt stopzetten 😞 Mag ik vragen wat de reden is dat je wilt afkopen?

Geef je ook door of je de e-mail hebt ontvangen met de afkoopkosten?

@MichD; bedankt voor je goede antwoord 🙂 Via het forum mag je ook aangeven dat je wil afkopen hoor 😉 We zorgen er dan voor dat klanten een afkoopsom krijgen via de e-mail.
Even een aanvulling op bovenstaande antwoord. Ik bel zojuist met de helpdesk om dit dus te regelen en vervolgens is dit kennelijk niet telefonisch af te handelen. De medewerker heeft mij vriendelijk verzocht dit via e-mail aan nummerbehoud@simyo.nl te regelen.

Kan Simyo duidelijkheid verschaffen hoe dit nu wel of niet te regelen is en de FAQ-pagina https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-wil-mijn-sim-only-afkopen-311 erop aanpassen?
Reputatie 3
Badge +7
Hoi localhost,

Goed je weer op het forum te zien.

Je kan je abonnement afkopen en het nummer meenemen naar je nieuwe provider. De informatie die op onze servicepagina staat klopt. Excuses als je telefonisch verkeerd bent geïnformeerd.

Ik zie dat de looptijd van je contract 1 augustus is. Na deze datum is je abonnement maandelijks opzegbaar. Je kan bij je nieuwe provider aangeven dat je gebruik wenst te maken van nummerbehoud. Zolang zij rekening houden met één maand opzegtermijn zal je aanvraag worden goedgekeurd.

Reageer