.

Beantwoord

Abonnement afgelopen na deze maand?

  • 5 July 2015
  • 2 reacties
  • 106 Bekeken

Hoii , ik heb een abbonement en dat was voor 24 maanden. Deze maand ( juli ) is de 24e maand. Stopt mijn abbonement na deze maand of moet ik het zelf stoppen? Hoe doe ik dit?
icon

Beste antwoord door Naomi 6 July 2015, 16:25

Bekijk originele reactie

2 reacties

Hallo,

24 maanden abonnementen bestaan niet bij Simyo.
Je hebt een jaar abo en daarna is het maandelijks opzegbaar.

Als je niet bij SImyo wilt blijven maar wel je nummer mee wilt nemen naar je nieuwe provider dan hoef je niet zelf op te zeggen. Je nieuwe provider zal dit doen op het moment je nummerbehoud bij hun aanvraagt.

Wil je blijven bij Simyo dan hoe je helemaal niks te doen.

🙂
Reputatie 4
Badge +10
Hoi anneoptholt, welkom op het forum van Simyo :$

Fijn om te zien dat Raytje je al heeft gereageerd. We bieden alleen maandabonnementen en jaarabonnementen aan. Ik zie dat je jaarabonnement op dit moment een maandabonnement is. Na de einddatum van je jaarcontract wordt het automatisch maandelijks opzegbaar.

Als je het wilt stopzetten, dan kan dit via Mijn Simyo. Zoals Raytje vertelt:
Als je niet bij Simyo wilt blijven maar wel je nummer mee wilt nemen naar je nieuwe provider dan hoef je niet zelf op te zeggen. Je nieuwe provider zal dit doen op het moment je nummerbehoud bij hun aanvraagt.


Mag ik vraag hoe het komt dat je denkt over opzeggen? Heb je toevallig een ander abonnement gezien?

@Raytje; bedankt voor je fijne hulp 😃

Reageer