.

Beantwoord

Abonnement aanpassen lukt niet

  • 1 July 2014
  • 1 reactie
  • 403 Bekeken

Badge
Beste mensen,

Ik heb een abonnement van 300 min/SMS en 500 MB. Daarvoor betaal ik nu € 14,50 per maand. Simyo heeft de prijs voor dit abonnement verlaagd naar
€ 14,- per maand. Volgens de informatie op de site moeten bestaande abonnees  actief het gewenste abonnement  met de nieuwe prijs activeren.

Ik wil voorlopig mijn bestaande abonnement houden en natuurlijk de verlaagde prijs betalen. Als ik nu op het symbool 500 MB druk gebeurt er niets; zo lukt het mij  niet mijn gewenste abonnement te activeren. 

Wat doe ik verkeerd? He moet het wel?

Ruud
icon

Beste antwoord door Charlene 2 July 2014, 11:47

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +8
Hoi ruudgx,

Ik zie nu een wijziging terug naar Simyo 200 en een Internetbundel 200. Was dat de bedoeling?
Ik hoor het graag van je.

Groetjes,
Charlene

Reageer