.

Beantwoord

abonnement aanpassen

  • 28 August 2014
  • 7 reacties
  • 599 Bekeken

Badge +1
  • Startend Simyaan
  • 8 reacties
Als ik mijn abonnement aanpas naar minder MB per maand, wordt dan het maandbedrag ook minder....?
icon

Beste antwoord door Naomi 29 August 2014, 09:52

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hoi snowy,

Leuk dat je je vraag stelt op het Simyo forum :)

Ik zie staan dat je een jaarabonnement hebt met de Belbundel 100 en de Internetbundel 2500. Als je je internetbundel verlaagt, dan betaal je minder voor je internetbundel. Je betaalt dan dus minder abonnementskosten ;)

Op Mijn Simyo kan je via het tabblad Overzicht je bundels aanpassen. Wanneer je klikt op een lagere internetbundel, dan zie je op het beeldscherm je nieuwe abonnementsprijs staan. Er staat dan: vanaf oktober (nieuwe prijs) per maand 🙂 Als je voor de 25ste van de maand je bundels wijzigt, dan zullen je bundels per de eerste van de komende maand ingaan. Wanneer je je internetbundel nu wijzigt, gaat die wijziging op 1 oktober in.

Heb ik je vraag zo goed beantwoord?
Badge +1
Het bericht wat ik geplaatst had heb ik ingetroken.
Ik had bij mijn bericht gekeken of ik een button zag staan voor verwijdering, helaas is dit niet zo, dus deed ik het op deze wijze,
Maar het is wel belachelijk wat julie doen Simyo.
31 augustus je bundel aanpassen en pas in oktober in laten gaan.
Als ik nou 1 week voor tijd dit had gedaan, had ik er begrip voor gehad, maar ruim 3 weken voor tijd en dan toch doordrukken om het in oktober in te laten gaan, sorry ik heb hier geen begrip voor.
Reputatie 7
Badge +9
Ja, je hebt tot 1 week voor het einde van de maand de tijd om een bundel te wijzigen, het systeem heeft kennelijk 1 week nodig om alle wijzigingen van alle klanten voor de volgende maand in te programmeren. Ik kan me voorstellen dat het verwerken van al deze gegevens best arbeidsintensief en tijdrovend is, er zijn geloof ik niet veel andere providers waar je elke maand je bundel kan veranderen. Ik ben overigens benieuwd hoeveel klanten van Simyo van deze mogelijkheid gebruik maken. 
Badge +1
Bedankt voor de reply scotsman, hetgeen jij tegen mij zei kan allemaal wel waar zijn, maar dat neemt niet weg dat een provider de juiste informatie behoord te verstrekken.
Op hun site staat dan wel dat je elke maand je bundel aan kan passen maar zij behoren er ook bij te vermelden dat de verandering pas die maand erop ingaat.
Ik heb deze zondag even overwogen om die abonnement bij Simyo te beëindigen wegens ontbrekende informatie.
Providers die dit soort informaties verstrekt zonder verdere toelichting houd ik niet zo van.
Inmiddels ben ik mijn boze bui kwijt en heb een smartphone bij hen gekocht omdat mijn bankrekening dit toe liet, was dit niet zo geweest, dan was het bye bye Simyo geweest.
Reputatie 7
Badge +9
Het is even zoeken maar als je de Klantenservice > Abonnement en bundels links volgt kom je bij "Wanneer gaat mijn gewijzigde bundel in?", zie https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/wanneer-gaat-mijn-gewijzigde-bundel-in-24455148
Badge +1
Bedankt voor de kennisgeving.
Reputatie 5
Badge +11
Hi P.Th. de Treek,

Ook staat er aan de rechterkant waar staat mijn abonnement aanpassen een kopje mijn abonnement.
Daar zie je wanneer je maandbedrag veranderd.
Daarboven staat een blauw regeltje met de tekst [COLOR="blue"]Wanneer gaat een aanpassing in? i[/color]. Als je daarop klik verschijnt de volgende tekst:
"Pas je je abonnement tenminste 4 dagen voor het eind van de maand aan, dan gaat deze aanpassing nog vanaf de 1e van de volgende maand in. Doe je het later, dan gaat de wijziging de maand erna in. Dit zie je duidelijk in je overzicht. Had je nog geen internet-/smsbundel of 4G dan gaat deze direct in."

Reageer