.

Beantwoord

Abonnement verlengen, hoe moet dit?

  • 17 February 2013
  • 10 reacties
  • 338 Bekeken

Kan ik mijn maand abonnement omzetten naar een jaar abo,en moet ik dan ook aansluitkosten betalen?
icon

Beste antwoord door Wayne 18 February 2013, 14:09

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Pino17mokka,

Indien je jouw maand abonnement omschakelt naar een jaar abonnement brengen wij geen aansluitkosten in rekening.
Welkom op het forum Pino17mokka,

Indien je jouw maand abonnement omschakelt naar een jaar abonnement brengen wij geen aansluitkosten in rekening.


bedankt voor je antwoord.
Hoe moet ik dit regelen?

Vr,gr.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Pino17mokka,

Dit kan via Mijn Simyo. Via het tabblad overzicht kun je kiezen voor de optie 'bundels aanpassen'. Vervolgens kun je voor een jaarabonnement kiezen.

Kan je even laten weten of het is gelukt?

Groetjes,

Alex
Hallo:

Had geklikt op beantwoorden,en kreeg de off.pagina Simyo...Daar heb ik dus ook een antwoord naar toegestuurd.
Ik heb als reactie gehad,dat mijn abonnement is gewijzigd van Simyo 100 naar 100..
Hier wordt ik niet veel wijzer van.
Ik neem aan dat er bedoeld wordt van een maandabo naar een JAAR abo..

Gr,

Pino17mokka
Hoi Pino17mokka,

Dit kan via Mijn Simyo. Via het tabblad overzicht kun je kiezen voor de optie 'bundels aanpassen'. Vervolgens kun je voor een jaarabonnement kiezen.

Kan je even laten weten of het is gelukt?

Groetjes,

Alex


Het is gelukt!

Dank je!

Gr,M
Reputatie 5
Badge +10
Bedankt voor het doorgeven Pino17mokka

Ik heb dit ook geprobeerd maar de optie maand jaar komt niet naar voren. 

Mogelijk is dit door internet bundel die nu niet meer wordt aangeboden per maand? 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Josephine,

Bedankt voor je bericht. Dit is een topic uit 2013 en is daarom een beetje outdated. Als je wilt verlengen kun je dit doen in Mijn Simyo (app). In het overzicht zie je dan als het goed is een tegel met '’verlengen'’. Je kunt dan je bundels kiezen en de looptijd van je abonnement. Laat je mij even weten of dit is gelukt?

Groetjes,
Seren

helaas looptijd komt niet voor mijn simyo zoals aangegeven

Reputatie 7
Badge +6

Hi @Josephine,

Bedankt voor je bericht. Bedoel je dat je de tegel met “Sim Only verlengen” niet ziet staan? Je kunt je abonnement eventueel ook verlengen via Instellingen> Abonnement> Verlengen. Hier kun je dan de looptijd en bundels uitkiezen. Zodra het is gelukt ontvang je een bevestigingsmail.

Ik hoor graag van je of het is gelukt hiermee!

Groetjes,
Roeqajja

Reageer