Skip to main content
hallo, ik heb een vraag ik heb de abonnement genomen van 300 bel/sms

heb je dan 300 smsjes en 300 belminuten of ?



hoop snel antwoord te krijgen voordat ik ga bellen en smsen.



met vriendelijk groeten bonita
Hoi Bonita,



Welkom op het forum!

Met je belbundel kan je ook sms'jes versturen. Je belt en stuurt sms'jes vanuit dezelfde bundel.
hallo, oke dankjewel.

en nu heb ik nog een vraag mijn internet doet het sinds vandaag niet meer ik kan niet op internet alleen op whatsapp

zelfs met wifi kan ik niet op internet ik kan niet op facebook , twitter of gewone internet.

hoe kan dat ?



met vriendelijke groeten bonita faber
Hey bonita,



Zou je ons even kunnen laten weten van wat voor merk en type toestel je gebruik maakt zodat we jou van de correcte internet instellingen kunnen voorzien?
Hey bonita,



Zou je ons even kunnen laten weten van wat voor merk en type toestel je gebruik maakt zodat we jou van de correcte internet instellingen kunnen voorzien?





hallo, ik heb een blackberry bold 9780.

de internet en wifi heeft het sinds gisteren altijd gedaan maar sinds vandaag doet ie het niet meer ik kan alleen nog maar op whatsapp.
Hoi bonita,



Als je een Blackberry toestel hebt, kun je alleen van internet gebruik maken als je een Blackberry internet bundel hebt. Nu zie ik dat je deze inmiddels hebt aangevraagd. De Blackberry bundel zal per 1/1/13 ingaan. Soms is het mogelijk dat bepaalde internet opties wel werken, maar wil je volledig gebruik kunnen maken van internet op je Blackberry dan heb je de juiste internet bundel nodig.



Groetjes,



Alex

Reageer