Skip to main content
Geachte meneer/mevrouw,



Ik heb een probleem: Ik betaal voor mijn abonnement terwijl ik het niet gebruik omdat mijn nummer niet is overgezet.

Ik zag gister pas dat ik al facturen had en ik snapte niet hoe dat kon omdat ik de simkaart alleen heb geactiveerd en mijn nummer nog niet is overgezet.

Heb inmiddels al facturen gehad, wordt dat geld dan ook teruggestort?



Bij voorbaat dank,



David
Nog steeds geen reactie 😞
Hoi David,



We zien inderdaad dat je op tijd was met het annuleren van je nummerbehoud aanvraag. Het e.e.a. heeft elkaar gekruist waardoor het abonnement toch van start is gegaan. De abonnementskosten zijn hierdoor niet terecht. De in rekening gebrachte vaste abonnementskosten (€ 35,10) zullen worden terug gestort op je rekening. Daarnaast is je aansluiting nu uiteraard beëindigd. Onze excuses voor het ongemak.



Groetjes,



Alex

Reageer