Er werd uitgelegd bij veelgestelde vragen over opzeggen, zie helemaal onderaan.
Maar bij mijn Simyo  - selfservicce zie ik helemaal geen woord Opzeggen staan. Waar kan ik dan vinden?
Ook nog een vraag, simyo was nog bezig mijn huidige nummer te behouden van tele2 maar ik wil graag annulering. Ik kan nergens doorgeven. Ik kan niet telefoneren omdat ik doof ben.
Bij Simyo kun je je abonnement alleen online opzeggen. Door in te loggen op Mijn Simyo en via tabblad 'Selfservice' te kiezen voor 'Opzeggen' kun je aangeven dat je het abonnement wilt beëindigen.
Let op: je kunt je abonnement niet schriftelijk opzeggen!
Wanneer je online hebt opgezegd, kun je dit niet meer annuleren.
Bladzijde 1 / 1
Welkom op het forum Deaf,
Ik zie dat je bij ons een Simyo prepaid aansluiting hebt. Een prepaid aansluiting kan je niet opzeggen, omdat er geen sprake is van een contract.
Je nummerbehoud aanvraag is afgewezen. Er wordt pas een nieuw verzoek ingediend wanneer jij dat vraagt. Als je dit dus wilt annuleren, hoef je niets te doen.
Groetjes,
Alex
Ik zie dat je bij ons een Simyo prepaid aansluiting hebt. Een prepaid aansluiting kan je niet opzeggen, omdat er geen sprake is van een contract.
Je nummerbehoud aanvraag is afgewezen. Er wordt pas een nieuw verzoek ingediend wanneer jij dat vraagt. Als je dit dus wilt annuleren, hoef je niets te doen.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.