Skip to main content
Ik wil eigenlijk mijn Sim Only abonnement wijzigen. Maar als ik het goed heb, moet ik meer betalen als ik een lagere bundel wil. Ik heb nu 300 minuten, betaal 6,99. Als ik terug wil naar 200, moet ik 7.99 betalen. Heb ik dus gelijk om mijn bundel dan maar niet aan te passen, ook al kom ik ruimschoots niet aan de 300 minuten? 
Ik wil eigenlijk mijn Sim Only abonnement wijzigen. Maar als ik het goed heb, moet ik meer betalen als ik een lagere bundel wil. Ik heb nu 300 minuten, betaal 6,99. Als ik terug wil naar 200, moet ik 7.99 betalen. Heb ik dus gelijk om mijn bundel dan maar niet aan te passen, ook al kom ik ruimschoots niet aan de 300 minuten? 



Hoi M@rtijn,



Welkom op het forum!

De belbundel die je hebt biedt Simyo niet meer aan. Simyo geeft geen kortingen meer op de bel of internetbundel.

De bel en internetbundels die je ziet staan op de site zijn de bundels die Simyo nu aanbiedt.
Beste M@rtijn.



Als je een jaarbundel neemt ben je goedkoper uit, je betaald dan voor 300 minuten 7 euro.



Je kunt deze bundel ook gewoon 1x per maand kosteloos wijzigen. Zowel omhoog als naar beneden.
Hoi Martijn®️,



Bedankt voor je tip en voor het meedenken. Hopelijk heeft M@rtijn iets aan je tip.
Beste Simyo, ik ben tevreden over Simyo en dat wil ik eigenlijk uitdrukken in het aangaan van een jaarabonnement. Ik vraag me echter af of het nog wel mogelijk is om eventueel een databundeluitbreiding te nemen tijdens het jaarabonnement of dat dan alles onveranderbaar is? Alvast dank voor uw reactie.



groet,



vincent
Je kan met een jaarabonnement nog steeds bundels vergroten of verkleinen. Dus je kan met een databundel nog steeds je databundel uitbreiden.
Beste Simyo, ik ben tevreden over Simyo en dat wil ik eigenlijk uitdrukken in het aangaan van een jaarabonnement. Ik vraag me echter af of het nog wel mogelijk is om eventueel een databundeluitbreiding te nemen tijdens het jaarabonnement of dat dan alles onveranderbaar is? Alvast dank voor uw reactie.



groet,



vincent




Hoi Vinnie,



Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over Simyo. Wanneer je een jaarabonnement aangaat, kun je zoals Groentjuh al aangeeft, nog steeds maandelijks je bundels wijzigen. Je kunt alleen niet opzeggen voor de einddatum van je contract is bereikt.



Wanneer je besluit om je Belbundel uit te breiden met een Internet bundel, zal deze meteen ingaan. Niet zoals bij een wijziging gebeurt, op de eerste van de maand. Dan kun je daar vast rekening mee houden :)



Laat je even weten of het gelukt is?



Groetjes,

Charlene

Reageer