Skip to main content
Hallo,

Ik wil graag weten hoeveel het mij kost als ik mijn abbonement vanaf 19/07/2014 afkoop?



Ik weet dat dit al eerder is gevraagd maar ik vond het nog niet helemaal duidelijk genoeg. Ik wil ook graag weten hoe nummerbehoud werkt als ik mijn abbonement afkoop en overstap naar een andere provider?



Alvast bedankt.
Ik kan je niet vertellen hoeveel het kost. Ik weet wel hoe het berekend wordt. Het afkoop bedrag is: De maandprijs van de oorspronkelijk bestelde bundels keer het aantal maanden dat je eerder je abonnement beeindigd.
Hoi Kellen, welkom op het Simyo forum :)



Maar wat jammer datje over je afscheid begint...

Je contract loopt toten met 31-10-2014, dus begrijp ik het goed dat je de periode 19-07 tot en met 31-10 wilt afkopen?

Groentjuh geeft al aan dat de berekening als volgt is

De maandprijs van de oorspronkelijk bestelde bundels keer het aantal maanden dat je eerder je abonnement beeindigd.


Je kunt het dus zelf al behoorlijk inschatten. De exacte prijs kan ik nu niet noemen, die wordt namelijk automatisch berekend als onze financiële afdeling op 19-07 op 'de knop' drukt.



Als je vervolgens nummerbehoud aanvraagt zal je nieuwe provider dit moeten doen met een opmerking naar ons toe.

Deze laten we je weten zodra de afkoop akkoord en geregeld is.



Is dit zo duidelijk voor je?



Groentjuh; dank je voor het meedenken!
Groentjuh en Ernst bedankt voor jullie reacties:)
Ik wil graag van 19-07 mijn abbonement afkopen en als ik het goed begrijp moet ik dus eerst mijn abbonement afkopen en op een bericht van simyo wachten en dan pas een nieuw abbonement met nummerbehoud aanvragen?
Hoi Kellen,



Dat klopt. Wij moeten hier eerst iets aanpassen zodat je nieuwe provider geen afwijzing krijgt. Ik heb een verzoek ingediend om goedkeuring. Zodra ik bericht terug heb, laat ik het weten. Dan kun jij een verzoek indienen bij je nieuwe provider.



Groetjes,



Alex
Hoi Kellen,



De aanpassing is gedaan. Ik heb je een privé bericht gestuurd met de juiste instructies 🙂.



Groetjes,



Alex