Skip to main content
Ik wil mijn abbonement stopzetten. Dit probeer ik online te doen alleen krijg ik dan de melding : Error 500: Internal server error



Ik ga weg bij Simyo omdat ik de telefonische klanteservice schandelig slecht vind. Ik wacht als sinds 1 juli op het doorvoeren van mijn nummerbehoud.



Hoe kan ik mijn abbonement stopzetten?
Beste Forzams,



Ik heb je abonnement voor je opgezegd. Je simkaart zal per vandaag worden geblokkeerd.

Op 13 augustus is er een email naar je gestuurd dat je simkaartnummer niet correct is.
I have exactly the same problem. How can it be solved? Thank you
Hi Konstantina,



Welcome at our Forum!



How unfortunate that you can't end your subscription with us 😞 I'm sorry to read that you want to end it.



We had some trouble with the possibility to stop the subscription. Our IT-team fixed the problem this morning. Can you go through all the steps again? Make sure you scroll way down and click on 'abonnement opzeggen'. You will be redirected to another page where you need to confirm the cancellation. You will get the conformation via e-mail. If you don't get this e-mail, you forgot a step.



Keep me posted?



Best regards,

Angela

Reageer