.

Vraag

Aanvraag Prepaid omzetten naar Sim-only?

  • 18 June 2012
  • 4 reacties
  • 648 Bekeken

Badge
Ik heb onlangs Prepaid van Simyo aangevraagd. Net een mailtje gekregen dat per 16-07-12 mijn huidige nr. omgezet kan worden.
Nu heb ik me bedacht en wil toch graag een Sim-only Weinig abonnement (uiteraard ook met nummerbehoud). Kan dit nog aangepast worden?
Er staat al een beltegoed van €17.50 op, wat gebeurt daar dan mee? Of kan ik daar de aansluitkosten mee verrekenen?

Alvast bedankt!

4 reacties

Badge
Ik bedoel Sim Only Zelden ipv Weinig... (Kan het niet meer veranderen in het bericht merk ik).
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Marjan,

Je kan het best het pakket retour sturen naar ons postadres met daarin kort de uitleg. Je kan ondertussen een nieuwe bestelling doen. Als je wilt, annuleer ik de huidige nummerbehoud aanvraag. Wellicht is het gemakkelijker om de vraag verder op Twitter te behandelen. Ik heb je vraag ook op Twitter behandeld.

Groetjes,

Alex
Badge
Hallo Alex,

Even via het forum, beetje meer ruimte dan op Twitter...

Ik hou toch eerst de Prepaid maar en wissel daarna wel. Wil mijn eigen nummer absoluut niet kwijt en ben bang dat er door al die handelingen toch iets mis zal gaan. Niet dat ik geen vertrouwen in Simyo heb hoor, maar wil het risico niet lopen... :-)

Maar in elk geval bedankt voor je reacties!

Groet, Marjan
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Marjan,

Dat is ook goed. Je moet dan inderdaad wachten tot het telefoonnummer is overgezet op je prepaid aansluiting. Vervolgens kan je een nieuw abonnement bestellen en opnieuw gebruik maken van nummerbehoud. Als het telefoonnummer eenmaal van prepaid naar abonnement is overgezet, kun je contact met ons opnemen zodat wij het eventueel resterende tegoed verrekenen met je factuur.

Groetjes,

Alex

Reageer