Skip to main content
Vorige week maandag heb ik een bestelling gedaan voor een nieuw abbonement.

Zoals op het bestelformulier vermeld staat komt mijn achternaam overeen met de naam van mijn bankrekening. (speciaal nog gecontroleerd)



Echter is mijn aanvraag is toch geweigerd omdat mijn naam niet overeen zou komen.



Ik heb hierop de uitleg dat de rekening op mijn voorletters + achternaam staat en ik mijn abbonement heb aangevraagd met mijn voornaam + achternaam. Plus een foto van mijn pinpas ter bewijs.

Ik heb een bevestiging gehad dat mijn email in behandeling is genomen met ticket nummer: #349146 en binnen 3 dagen beantwoord zou worden.



Nadat ik na een week nog geen reactie heb gehad heb ik de email geforward naar jullie andere helpdesk adres. Hierop heb ik helemaal geen bevestiging mogen ontvangen.



Na bijna 2 weken staat mijn ticket status nog steeds op "wacht op toewijzing aan een Helpdesk-medewerker"



Ik snap niet dat zo'n simpele vraag zo lang moet duren, en dat er nog niet eens naar gekeken word.

Wel kreeg ik naar een lange tijd een overduidelijk automatisch mailtje dat het "druk" is.



Ik wil graag weten of mijn aanvraag nog in behandeling genomen gaat worden of dat ik het nogmaals moet proberen.
Hoi JGM,



Ik heb de financiële afdeling gevraagd je order te accepteren. De order is goed gekeurd en de simkaart zal worden verstuurd.

Je zult de simkaart volgende week ontvangen.
Dank je wel! :o



Houd ik het 06 nummer dat ik bij mijn orderbevestiging heb gehad?
Hoi JGM,



Ja, je behoud het telefoonnummer welke je eerder hebt ontvangen.



Groetjes,



Alex

Reageer