.

Beantwoord

aanvraag annuleren

  • 10 May 2013
  • 2 reacties
  • 813 Bekeken

Badge
Ik wilde mijn abonnement wijzigen en tevens uitbreiden met een internetbundel, omdat ik in "mijn simyo" andere tarieven zag vroeg ik (dom genoeg) een nieuw abonnement aan. Achteraf zag ik dat dat helemaal niet nodig was geweest, ik had alleen het maandelijks opzegbare in een jaarcontract hoeven wijzigen om de juiste tarieven te krijgen.
Dat heb ik inmiddels gedaan en dat is doorgevoerd.
De aanvraag voor het nieuwe abonnement wil ik dus annuleren, het startpakket is inmiddels binnengekomen en dat ligt klaar om retour afzender te gaan.
Is dat voldoende om te annuleren?
icon

Beste antwoord door Charlene 13 May 2013, 17:14

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Je moet inderdaad dat startpakket terugsturen en wacht even op een bevestiging van een moderator hier.  Dat zal maandag worden. 
Badge +8
Ik wilde mijn abonnement wijzigen en tevens uitbreiden met een internetbundel, omdat ik in "mijn simyo" andere tarieven zag vroeg ik (dom genoeg) een nieuw abonnement aan. Achteraf zag ik dat dat helemaal niet nodig was geweest, ik had alleen het maandelijks opzegbare in een jaarcontract hoeven wijzigen om de juiste tarieven te krijgen.
Dat heb ik inmiddels gedaan en dat is doorgevoerd.
De aanvraag voor het nieuwe abonnement wil ik dus annuleren, het startpakket is inmiddels binnengekomen en dat ligt klaar om retour afzender te gaan.
Is dat voldoende om te annuleren?


Hoi rkwsp01,

Wanneer je je startpakket naar ons terugstuurt, zullen we je bestelling inderdaad annuleren.

Je mag het startpakket terugsturen naar:

Klantenservice Simyo
Postbus 58800
1040JA Amsterdam

Ik zie dat voor je huidige nummer de internetbundel direct is ingegaan na je wijziging. Ik zie ook dat je nieuwe belbundel klaar staat voor 1-6-2013.

Is je vraag hiermee beantwoord?

Groetjes,

Charlene

Reageer