Skip to main content
Waarom moet ik €15,- aansluitkosten betalen als ik al jaren gebruik maak van een prepaid nummer en dit wil omzetten naar een (maand- of jaar-)abonnement met internet?

Ik blijf bij dezelfde provider, het nummer blijft hetzelfde, ik regel zelf de omzetting via de website... dus waarom de €15,-? Klinkt als een manier van 'easy-money'.



Ik hoor graag van u hoe ik de €15,- terug kan krijgen/niet hoef te voldoen als ik het jaar-abonnement in laat gaan.
Gaat niet lukken yl2k22.

Moet het e.e.a. gedaan worden in de centrale etcetera.
Waarom moet ik €15,- aansluitkosten betalen als ik al jaren gebruik maak van een prepaid nummer en dit wil omzetten naar een (maand- of jaar-)abonnement met internet?

Ik blijf bij dezelfde provider, het nummer blijft hetzelfde, ik regel zelf de omzetting via de website... dus waarom de €15,-? Klinkt als een manier van 'easy-money'.



Ik hoor graag van u hoe ik de €15,- terug kan krijgen/niet hoef te voldoen als ik het jaar-abonnement in laat gaan.




Hoi yl2k22,



Welkom op het forum!

De reden waarom Simyo de aansluitkosten in rekening brengen is dat je als nieuwe klant van een Simyo sim only abonnement, gebruik kunt maken van de overstap link, waarna je binnen 2 dagen kunt bellen met je huidige simkaart. Alle instellingen op je simkaart en je persoonlijke pagina zijn dan door Simyo aangepast. Het feit dat je al prepaid klant bent van Simyo, betekent dus niet dat we geen kosten maken bij het in orde maken van je nieuwe aansluiting.

Reageer