.

Beantwoord

Aansluitkosten bij overstap van Simyo Prepaid --> Simyo Abonnement

  • 17 September 2012
  • 5 reacties
  • 531 Bekeken

Heb momenteel simyo prepaid. Moet ik dan toch aansluitkosten betalen als ik een abonnement neem?
icon

Beste antwoord door Natascha 18 September 2012, 12:08

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Ja 15 euro
Badge +6
Beste MarcelS,

Welkom op het forum!
Je dient als prepaid klant aansluitkosten te betalen. Simyo gaat je opnieuw aansluiten op het netwerk.
Hetzelfde wat wij voor nieuwe klanten doen, doen wij ook voor bestaande klanten.
Badge
Kan je misschien wat meer vertellen over wat dat dan inhoudt voor jullie? Volgens mij is het niet meer als 1 druk op de knop maar misschien zit ik ernaast? En hoe komen jullie op het bedrag van 14,99 is dat puur voor het 'werk' of zit daar 99% winst op, gelieve eerlijk beantwoorden.
Reputatie 7
Ik denk dat het niet veel meer werk is dan dat jij het zo voorstelt, maar de marge van Simyo moet ergens vandaan komen.......
Badge
Zou liever zien dat ze de werkelijke kosten gewoon in de telefoonkosten verwerken en niet nadat je geinteresseerd bent  in een product administratie kosten of wat dan ook krijgt voorgeschoteld, knap ik gelijk af. Sowieso aansluitkosten voor een bestaande klant, beetje vreemd, kan mij ook niet herinneren dat die zo hoog waren destijds, volgens mij 5 euro maar zeker niet 14,99.

Straks krijgen we nog administratiekosten bij het kopen van een biefstuk, nou ik zou je vertellen die zitten er al in en dat maakt het wel zo gemakkelijk, geen verassingen.

Reageer