Skip to main content
Beste Simyo,



Ik heb een mailtje gekregen over de nieuwe bundels...nu wil ik mijn Sim Only bundel aanpassen aan een nieuwe bundel, maar moet ik dan opnieuw aansluitkosten betalen?
Hi Suzan,



Bij het aanpassen van je bundel betaal je geen aansluitkosten.

"Mijn Simyo" geeft duidelijk aan wanneer de aanpassing ingaat en wat je nieuwe bedrag gaat worden.



Succes!
Hoi Suzan Jonk,



Leuk dat je wilt overstappen naar de nieuwe tarieven.



Zoals Daxy al aangaf betaal je bij een wijziging géén aansluitkosten.



Simyo rekent aansluitkosten alleen als het gaat om een nieuwe bestelling (nieuwe aansluiting). Bij een wijziging is dit dus niet het geval :)



Via aURL="https://mijn.simyo.nl/selfcare2/servlet/MijnSimyo/]Mijn Simyo[/url] kan je de de wijziging naar de nieuwe bundels aanvragen.



Weet je zo voldoende?



@ Daxy, bedankt voor je bijdrage.
Ook ik heb nieuwe bundels aangevraagd. Krijg oud contract toegestuurd. Waarom is dat? Hoop wel dat nu goed gaat.. Heb vraag gesteld maar nog geen antwoord gehad. Groetjes Cindy
Hoi cinber,



Dat is erg vervelend en het zorgt voor verwarring.



Ik heb in deze topic antwoord gegeven op je vraag.

Reageer