ik heb vandaag mijn simyo kaartje gehad
geactiveerd..maar ikkan niet bellen  niet smsen niks dus
om administratieve reden geeft hij aan..
heb nog geen rekening gehad niks
wie wethier meer vanÂ
Bladzijde 1 / 1
Ik heb dit zelfde probleem,
Volgens "alles " zou je na het activeren van je simkaart gelijk kunnen smsen/bellen, maar dit werkt niet (internet ook niet)
Hopelijk word dit snel
Volgens "alles " zou je na het activeren van je simkaart gelijk kunnen smsen/bellen, maar dit werkt niet (internet ook niet)
Hopelijk word dit snel
Beste ritam en JarikA,
Uit onze gegevens blijkt dat jullie beide reeds gebruik hebben gemaakt van de aansluiting. Wij gaan er van uit dat het probleem is verholpen. Laat ons even weten als dit niet het geval is of als jullie verder nog vragen hebben.
Groetjes,
Arie
Uit onze gegevens blijkt dat jullie beide reeds gebruik hebben gemaakt van de aansluiting. Wij gaan er van uit dat het probleem is verholpen. Laat ons even weten als dit niet het geval is of als jullie verder nog vragen hebben.
Groetjes,
Arie
Ik heb dit probleem ook is ook nog niks van me rekening afgescheven maar heb wel machtiging gegeven
mvg stefan
mvg stefan
Ik heb dit probleem ook is ook nog niks van me rekening afgescheven maar heb wel machtiging gegeven
mvg stefan
ik heb nog niet mijn rekening geactiveerd maar heb ook nog niet 1 cent terug gekregen waar die code bij zou moeten zitten is dit mischien het probleem
Welkom op het forum steboellie,
Volgens onze gegevens is jouw rekeningnummer inmiddels actief. Jouw eerste factuur zal afgeschreven worden nadat deze beschikbaar is via jouw persoonlijke pagina op www.simyo.nl.
Volgens onze gegevens is jouw rekeningnummer inmiddels actief. Jouw eerste factuur zal afgeschreven worden nadat deze beschikbaar is via jouw persoonlijke pagina op www.simyo.nl.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.